Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn er op Baselworld twee iconen verschenen.
De nieuwe Pepsi GMT van Rolex en z’n kleine broertje.
Lijken erg op elkaar en voorkeur voor een van de twee is waarschijnlijk afhankelijk van smaak en toch ook merk. Maar los gezien van deze factoren: Is de Rolex met 8800 CHF echt ruim 2x zo veel waard als de Tudor (3700 CHF), en waarom?

8 likes

Nee. Het is wat de gek ervoor geeft.

4 likes

Een Tudor is geen Rolex en zal het ook nooit worden.

4 likes

rolex moet je 1-3 jaar op wachten. als je geluk heb.
tudor zal wel makkelijker en sneller zijn en je kan nog een black bay 39 mm ernaast bij kopen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zou problemen hebben met de bandaanzet van de Tudor. Kijk eens naar die gapende gaten. Plus niet op staal. Plus gewoon geen Rolex. Ik vind dit eerlijk gezegd een schaamteloze kopie…

3 likes

is tudor dan in dit geval een hommage?

2 likes

nee klopt, de hint zit 'm in de naam (en prijs).

Die Tudor kan me zeer zeker bekoren, die Drollex is echt een gedrocht door die vreselijk lompe crownguards icm met sierlijke jubilee band.

10 likes

euhhhhh…

14 likes

Hoezo niet op staal?

4 likes

ja, tudor mag dat doen.

2 likes

jij wint :smiley:

1 like

Shit

5 likes

Shit nr.2

5 likes

Waaaaaatttttttt :joy::joy::joy::joy::joy:

zal mijn eerdere commentaar dit keer maar achterwege laten :roll_eyes:

You are talking against me? :joy::joy:

2 likes

How come you there by :joy:

4 likes

Ik vind de date window alleen niet zo mooi op de Tudor. Ik had liever een no-date gezien.

4 likes

Precies dat… Tudor staat momenteel op eigen benen. Ze maken een eigen in house uurwerk en mi een eigen smoel. Ik vind het een vooruitgang wat betreft Tudor

4 likes

vind ook minder mooi, maar een GMT zonder date kan ook niet.

1 like

Yep, ik ook. Die gmt wijzer daarentegen vind ik heel tof! Zal ook zeker makkelijker te krijgen zijn dan de Rolex variant!