Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Dat is waar alleen doe dan geen witte met zwarte cijfers, maar een zwarte met witte cijfers. Vind ik persoonlijk er veel mooier uitzien.

1 like

verkeerde draadje :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind de lugs van de Tudor elegant. Die van de GMT-Master totaal niet.

7 likes

Dat dan weer wel.

kijk een man met smaak en oog voor detail!

3 likes

Wordt net wakker, zie ik die nieuwe tudor gmt​:star_struck::star_struck::star_struck:. Wat een gaaf ding!!!

Tudor GMT met de band v/d Rolex svp😇

2 likes

nee, alsjeblieft niet zeg, die Rolex-band is veels te blingbling…

1 like

Ik hou er van.
Ze nemen gewoon het stokje over van Breitbling.:sunglasses:

2 likes

Met Tudor durven ze meer terug te grijpen naar het verleden. Dat vind ik wel mooi

1 like

ik zie deze tudor al op een jubilee !
:heart_eyes:

2 likes

Ik vraag me ook af wat er gebeurt als er Rolex op die Tudor GMT zou hebben gestaan. Dus als Rolex zo’n retro design had toegepast.

Terechte vraag. Toch greep Rolex vorig jaar terug naar vroeger tijden met de rode tekst op de 126600, dus men is ook daar niet wars van een knipoog naar het verleden.

Die rode text is niet voldoende om het een retro/vintage/heritage design te nomen. Het overall design blijft modern wat mij betreft.

2 likes

en deze dan? lekker combo hoor, mooi contrasterend dat zwarte met die everose kleuren…bats!

20 likes

Vandaar “knipoog” :smirk:

1 like

my god!! die brush op de lugs van die tudor gmt?!! what the hell were they thinking! :scream: waarom lugs scheef gebrushed en de band in de lengte gebrushed … ziet er niet uit! zou ik me mateloos aan gaan storen en dan wel weer een randje polished om het af te maken…vind de nummers op de bezel trouwens ook erg iel.

1 like

Wait wut? Heb ik iets gemist? Ik kan daar niets over vinden.

1 like

https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-fifty-eight/m79030n-0001

1 like

Dank! Zat er al naar te kijken hehe.