Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Toch hoeven ze van mij geen nep-Rolexen te maken. Ik heb al niet zoveel met Rolex, tenminste niet met alles wat op een Sub of GMT lijkt, en ik vind Tudor het mooiste wanneer ze hun eigen stijl hanteren. Lekker het ondeugende neefje in de familie :wink:

Ik vind die op de Rolex weer erg lomp. Smaken verschillen.

4 likes

Ik ga persoonlijk liever voor dat gedrocht. De Tudor is een prachtig horloge voornamelijk bedoeld voor een ieder die een Rolex te duur vindt, en meestal kwalitatief beter dan zijn naaste concurrenten, precies zoals Hans Wilsdorf het voor ogen had, maar ten opzichte van het origineel blijft het een B keuze.
Ik ben reuze benieuwd hoe dik deze Tudor is, want de Chrono en BB zijn wel dikkertjes hoor. Als hij redelijk plat is, is het gelijk de mooiste Tudor van dit moment (naar mijn smaak). Verder een fantastisch merk, maar dat zit hem in de familie :smile:

5 likes

Dit. Ze hadden een mooie lijn met een redelijke eigen smoel, nu moeten ze ineens meeliften op de vintage Rolex hype. Zonde.

2 likes

Deden ze in het verleden toch ook al? Dus met dat betreft blijven ze trouw aan hun afkomst.
Wel leuker wanneer ze een eigen smoel hebben, maar blijkbaar verkopen ze beter als ze op hun grote broer lijken.

1 like

Deze komt trouwens niet voor op hun site?? Whats up with that? Gmt blue dail

3 likes

Klopt natuurlijk maar ik vind dit echt teveel op de oude 16710 lijken :sunglasses:

1 like

De witgouden krijgt de blauwe dial om hem toch apart te houden.

1 like

Ja, mee eens, maar een Tudor Sub leek ook sprekend op het origineel, en kijk eens wat zo’n b keuze Rollie met ETA nu waard is. Blijkbaar is dit precies wat het publiek wil.
Afgezien van de gelijkenis, vind ik deze Tudor wel erg mooi. Verreweg de mooiste hommage van dit jaar :joy:

4 likes

GMT +1 voor de Tudor, what’s in a username…maar dan zonder die sneeuwketting bracelet graag :ok_hand:

5 likes

Die hadden ze een bruine sunburst moeten geven

1 like

:flushed: Tijd voor een (nieuwe) bril…?

Ja maar b-keus gebruikte wel dezelfde onderdelen van de rolex sub. Alleen het uurwerk is ETA.

WTF!

Tudor wat doe je me aan!?!?!

Een dikke GMT

Een duiker in 39mm

Ik word heel hebberig :frowning:

9 likes

Ik troost me met de gedachte dat ze letterlijk ook wel “te dik” zullen zijn…

1 like

Klopt helemaal, maar dat budget motortje maakte hem wel b keuze tov het origineel.
Niets mis mee hoor, want dit was precies de bedoeling van Wilsdorf, en hij sloeg daarmee de spijker op de kop, om zo ook de onderkant van de markt te bedienen.
Beter een b-keuze Rolex dan een A-keuze van veel andere merken in dezelfde prijsklasse. Blijft super goed, en de nieuwe modellen vind ik ook nog eens erg mooi.

3 likes

Dat wel!

2 likes

Tudor GMT😍

1 like

Geen Glidelock op de jubilee, maar easylink,… dat scheelt weer een paar jaar wachten voor me!

1 like

+1

2 likes