Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd, zijn jullie kamp Rolex of kamp Tudor? En natuurlijk Waarom?
Ik zal aftrappen😬
Ik ben kamp Tudor voor dagelijks gebruik en Rolex voor de speciale momenten.
Let me know in the comments😃
- Rolex
- Tudor
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd, zijn jullie kamp Rolex of kamp Tudor? En natuurlijk Waarom?
Ik zal aftrappen😬
Ik ben kamp Tudor voor dagelijks gebruik en Rolex voor de speciale momenten.
Let me know in the comments😃
Eerlijk gezegd heb ik bij beide merken nog niet iets van wauw. Mooi maar geen wauw voor mij.
Ik mis de optie “kamp anders”.
Dat is natuulijk ook nog een optie😂
Horloges in een van beide kampen in je bezit gehad of gepast om die mening te ondersteunen? Of puur vanaf plaatjes?
In dit geval Kamp Tudor, maar tegen een Explorer zou ik ook geen nee zeggen.
Maar als ik kon kiezen uit nog een ander kamp, kies ik kamp Omega.
Bang for buck > Tudor
Exclusieve kwaliteit > Rolex
Daarmee ga ik voor Tudor
Beide kampen in bezit, Tudor BB 54 en Rolex Explorer |
Ik draag ze gewoon beide voor alle dag. Beide gewoon heerlijke horloges en na bijna twintig jaar rolex ben je vergroeid met de horloges.
Nice! Ik doelde specifiek op het antwoord van None dat beide merken het niet deden voor hem
Een keer een Tudor in handen gehad maar mijn mening is gevormd door plaatjes. Geen idee hoe ze dragen en het zegt eigenlijk alleen iets over mijn smaak.
ik vind Rolex een beetje Camp, Tudor ook niet je van het, maar vooruit, een beetje in mijn kamp
Beide niet .
Tudor want Rolex is overpriced.
Ik zit in kamp Grand Seiko, Cartier, of Breguet, mogelijk JLC.
Kamp Tudor en Rolex worden steeds oninteressanter omdat ze overwegend tool- of sporthorloges maken. En nee, een DJ is geen dresswatch.
Maar als ik moest kiezen, dan toch kamp Rolex, omdat ze de OP36 en 1908 verkopen. Maar wie geeft er in godsnaam Lange Saxonia of Breguet 5157 geld uit aan een 1908?
Tudor heeft de juiste prijs voor een toolwatch, maar het zijn toolwatches. Mooie toolwatches zelfs, maar dat genre doet me niks meer. Zo heb ik nog nooit een Tudor gezien die me er toe noopte om mijn Nomos Ahoi te vervangen.
Leuk zo’n poll, maar uit eindelijk wil je toch een Rolex.