Rolex only (samenvoegen of slotje)

Mat zwarte pie pan stick dial!

26 likes

11 likes

Grtz vanuit Dubai

17 likes

Genietmomentje :hugs:

10 likes

Ik blijf het raar vinden dat topics worden gesloten als er een mafketel in een topic voorbij komt…

On topic: Blauwe plaat Rollie besteld in GB. Is dat dan de laatste van 2017 of de eerste van 2018?

12 likes

Gaat hard op deze manier met de Rolex topics :slight_smile:

1 like

helemaal eens…

Een of andere automatische regel in de software. Enkel een Mod kan dat weer ongedaan maken.

1 like

oh really? ik had niet gedacht dat de software nog strenger is dan de mod’s :smiley:

1603? Of wat heb je besteld :slight_smile: ?

Lijkt me toch gewoon in te stellen. :wink:

En daarbij: het topic is vanmorgen dicht gegaan. Had al lang open gekund en die droeftoeter een ban geven. Zo moeilijk is 't niet.

5 likes
  1. Weken getwijfeld maar nu de trekker overgehaald.

edit: waar die 1. nu staat heb ik toch echt 116264 geschreven. Hij geeft alleen een 1 weer behalve als ik edit. Vast een foruminstelling! :joy::joy:

4 likes

Ongetwijfeld, was enkel ter info, maar wellicht al bekend ed.
@Mckip zijn bericht is ondertussen wel verwijderd, dus vermoed dat de Mods je mening niet delen.

Enfin, het is niet anders. Zal topic-titel wijzigen, als een mod het wil kan die hem later samenvoegen.

on-topic
Afgelopen week deze twee kunnen passen. Heel verschillende horloges. Los van prijs en waardevastheid, denk ik toch dat ik naar de day-date neig. De Daytona is supermooi, maar ergens klopt het toch niet. Een platinum ‘sport-horloge’.

Enfin wat zou jullie voorkeur hebben?

Ps. Willekeurige plaatjes van het internet.

12 likes

Iets heel anders, maar vind je dit niks als je voor dergelijk budget voor een DD kijkt:

4 likes

Nope,…dank voor het meedenken.

Niet verkeerd bedoeld, iedereen zijn ding.
Enkel ik vind mijn Yachtmaster al op het randje van opzichtig. Heb wel een paar geel/rood gouden vintage horloges. Voor mij valt dat nog onder de noemer klassiek ogend?
Al met al een mooie combinatie met het donker groen, enkel past het niet bij mij. Wel mooi om te zien dus!
Die licht blauwe platen, die vind ik al enkele jaren erg gaaf.

2 likes

Die platina varianten met die mooie kleur wijzerplaat zijn zeker top. Ik zou ook absoluut voor dat geld voor DD gaat en niet voor de Daytona.

Ik blijf echter ook meer fan van de fluted bezel en dat kan dan weer niet met platina.

1 like

Voor mij zou de gladde bezel juist een voordeel zijn. Toch minder opzichtig. Dus wat dat betreft wel een plus.
Ga er iig nog een paar weekjes over bomen en dan stel ik het wellicht weer uit. De drang wordt wel steeds groter; soort van Rolex-Force. LoL

1 like

Dat opzichtige valt toch wel mee? Waarom anders niet een 36mm platina? Is door de maat ook meteen een stuk minder opzichtig.

Dit zou nog leuker zijn dan de blauwe Turnograph die ik net besteld heb maar te duur als beater…

En ja, als het dan toch gewoon kan:

7 likes

Makkelijke keus, of course de DD.

Vind deze daytona minder mooi dan de nieuwe modellen, oogt wat druk.

Een PDD40 is prachtig! Persoonlijk vind ik fluted erg mooi maar las al dat je dat te druk vind.

Heb jij die gouden YM met rubberband?

Nee, is niet aan mij besteed.
Heb vorige week een stalen opgehaald met platinum wijzerplaat. Had al zijn voorganger, maar nu de laatste kans op en nieuwe met de betere band/sluiting.

Aankomende week weer tijd om wat foto’s te maken.