Rolex OP 39mm

Belangrijk om niet te vergeten is dat sommige mensen ronde of vlakke polsen hebben.
Ik heb een omtrek van 16cm waarbij de bovenvlak 5cm is waardoor 39mm nog perfect op mijn pols valt

Iemand met een ronde pols met 16cm omtrek zal een kleinere bovenvlak hebben dan 5 cm en dus meer de kant op van 36mm gaan.

:point_up:

2 likes

Er is hier ook al een topic voorbij gekomen over hoe de polsmaat verandert door de dag heen, door het warme weer, tijdens bijvoorbeeld een sollicitatie door de stress enz.

Je zult dus echt meerdere Rolexen nodig hebben om steeds met precies de juiste mm goed voor de dag te komen, het is gewoon niet anders.
:wink:

2 likes

Dan zie je hoe goedkoop zo’n ding eigenlijk is. Met glidelock of easylink bespaar je je een heel horloge uit.

By the way een tip: ik heb een easylink besteld voor mijn OP. Zit er standaard niet op, maar past gewoon.

2 likes

Hij draagt op het oog iets kleiner dan mijn 39mm GS. Gisteren nog om gehad, zo’n blauwe OP.

Leuke kleurcombinatie. Maar hij valt wat kleiner. Ik vind het een fijn, discreet horloge.

Alleen, het is niks speciaals. Ik word heel erg niet week in de knietjes.

1 like