Te koop, in overleg met de mods een ietwat aangepaste advertentie met daarbij ook wat duidelijkere foto’s.
In het begin was ik enorm blij met mijn aankoop. Ik merkte echter in de laatste jaren dat ik het horloge maar niet durfde te dragen. Hij krijgt simpelweg geen polstijd bij mij. Dat is enorm zonde, maar mijn voorkeur gaat simpelweg uit naar duikers of de Tudor GMT.
Als er nog meer foto’s gewenst zijn, dan wil ik deze natuurlijk graag delen. Let me know!
Merk en model: Rolex Oyster Perpetual 126000
Diameter: 36mm
Leeftijd: 6-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2/2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja
Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw (horloge heeft max 30 minuten polstijd gehad).
Soort uurwerk en kaliber: 3130 caliber
Vraagprijs: €7250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.