Rolex Oyster Perpetual 126000

Tja, waar moet ik beginnen. Ik ben verliefd op dit horloge en was als een kind zo blij toen ik hem in bezit kreeg. Eigenlijk had ik op dat moment enkel een andere wens, een tudor black bay gmt of een Rolex gmt. Die eerste is onlangs toegevoegd aan de collectie en ik merk dat ik toch een voorkeur heb voor het trio Longines, Certina, of de nieuwe Tudor.

Elke keer als ik denk: ‘ik pak de Rolex vandaag!’ , wordt het toch een ander horloge.

Ik vind het jammer, en zonde. Maar ik voel dat ik hem niet durf te dragen. Ik vind het zonde, ben bang voor krasjes. Neig sneller naar een ander.

Ik gun het iemand die er wel elke dag, (of sporadisch) - enorm van kan genieten.

Zoals gezegd - het horloge is nieuw. Ongedragen. Zit nog voor een deel in de stickers. Full set en bon is idem aanwezig.

Merk en model: Rolex Oyster Perpetual 126000
Diameter: 36mm
Leeftijd: juni 23
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2024

Factuur en/of certificaat: Aanwezig. Full set!

Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur afhalen.

Conditie (krassen, werking etc): 100% - nog in stickers en ongedragen

Soort uurwerk en kaliber: 3230 uurwerk 70hr gangreserve

Vraagprijs: €7500. Voor een nieuwe, ongedragen en prachtige Rolex Oyster Perpetual 126000.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes