Rolex Oyster Perpetual 36 116000 'Domino's Pizza'

Bij deze bied ik mijn Rolex Oyster Perpetual 36 116000 ‘Domino’s Pizza’ te koop aan. Een prachtig en in mijn optiek een tijdloos horloge dat nu naar een andere eigenaar mag. Ik ben reeds in het bezit van een nieuwe OP 126000 en hierdoor is het horloge overbodig.

Leuk feitje; veel mensen zien de ‘Domino’s Pizza’ Rolexen als een verzamelstuk of investering. Sinds 2 jaar is de ‘Rolex challenge’ (waarbij werknemers een Rolex kunnen winnen) komen te vervallen bij Domino’s Pizza. Dit resulteert simpelweg in het feit dat er nooit meer Domino’s Pizza Rolexen op de markt komen. Onlangs in Düsseldorf gaf een juwelier aan dat hij hierdoor verwacht dat de prijzen in de toekomst zullen stijgen.

Erger jij je aan het steentje op de band? Met een andere schakel heb je een prachtige anonieme Rolex, zonder ‘steentje’ op de band.

Mochten er vragen zijn, hoor ik het graag.

Te koop:
Merk en model: Rolex Oyster Perpetual 36 116000
Diameter: 36mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2019
Factuur en/of certificaat originele doos en/of eventuele accessoires: Full set. Inclusief 2 schakels.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg. Voorkeur afhaal.
Conditie (krassen, werking etc): Erg goed. Uiteraard zijn gebruikerssporen te zien, heb alles geprobeerd zo goed mogelijk vast te leggen. Ook op de schakel naast het Domino’s Logo zit een beter zichtbaar krasje.
Soort uurwerk en kaliber: 3130 Automatisch
Vraagprijs: EUR 7250. Idealiter geen voorkeur voor ruil, maar een suggestie mag altijd

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).














24 likes

:up:

Up & down.
€7100!

1 like

Let’s Go Up

Omlaag naar €7000 rond.
Investering? Collecters item? Of gewoon omdat je hem heel uniek vindt. Het kan allemaal!

Up

€6950 up!
Klinkt als een goede vrijdag :wink:

€6800

Up!

€6700 up :slight_smile:

Up!

Up naar €6600 :slight_smile: