Beste Forum leden,
In 2017 heb ik deze mooie OP aan mijn vrouw kado gegeven. Destijds in Antwerpen bij Tensen gekocht. Ik ben dus de eerste eigenaar.
Na 9 jaar heb ik een ander mooi horloge gegeven en omdat mijn vrouw niet dagelijks horloges draagt en zeker niet afwisselt of verzamelt mag deze fraaie OP door naar de volgende eigenaar.
Ze heeft al die jaren het horloge regelmatig maar spaarzaam gedragen, maar ook enige tijd afgewissseld met een smartwatch. Maar van dat laatste is ze weer teruggekomen.
Het horloge is dus gedragen maar altijd netjes behandeld. Met het blote oog zie ik geen bijzonderheden tenzij je heel scherp kijkt, dan zie je krasjes op de sluiting wat onvermijdelijk is.
In werkelijkheid ziet het horloge er dus veel mooier uit dan op de foto’s hieronder. Echter heb ik op de foto’s geprobeerd de daadwerkelijke staat van het horloge zo goed mogelijk weer te geven.
Het horloge is dus nog helemaal origineel, nooit open geweest en er zitten geen deukjes of voelbare krassen op. De witgouden fluted bezel is als nieuw.
Het horloge loopt ook zeer netjes binnen de specs.
Het gaat hier dus om de OP Date in 34mm. Een model dat in 34mm niet meer wordt gemaakt.
Deze OP in 34mm draagt echter als een 36mm. Zou je het horloge naast een nieuwe 34mm leggen dan oogt deze beduidend groter. Deze maat is daarom ook prima voor mannen te dragen. Ik heb een paar foto’s toegevoegd met het horloge om mijn 17 cm pols en dat staat meer dan uitstekend.
De verplichte opsomming van de details:
Merk en model: Rolex Oyster Perpetual Date ref: 115234
Diameter: 34 mm
Leeftijd: 30 juni 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen : 30 juni 2017 (1ste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires:Ja (Full-set)
Verzendkosten of afgehaald: In overleg**
Conditie (krassen, werking etc): Zeer netjes, lees de beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: Rolex Cal 3135
Vraagprijs: €7.750,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.