Rolex Oyster Perpetual vs Tudor Black Bay -> is het de ruil waard?

Dag allemaal!

Ik kreeg via chrono24 het voorstel om mijn Rolex Oyster Perpetual 1002 te ruilen voor een Tudor Black Bay. Nu ben ik zelf niet bekend met Tusor, maar is dit qua waarde de ruil waard? Thanks !

2 likes

Nee niet doen.

6 likes

Nee doe maar niet. Dan kun je hem net zo goed naar mij opsturen krijg je hetzelfde terug.

1 like

Zie bovenstaande reacties.

1 like

Niet doen. Die Tudor ben je zo zat.

1 like

Thanks voor de tips Guys! Thanks!

Stickwijzers inruilen voor Snowflakes? Neuh. Geen geld ter wereld is dat waard.

1 like

Ik zou het gelijk doen :drooling_face: :innocent:

1 like

Is dat een sarcastische opmerking, of ben je een dan van tudor?

Ik zou echt veel liever de Tudor dragen dan de Rolex. Ik denk wel dat, afhankelijk van de servicehistorie, de Rolex een paar honderd euro meer waard is in het economisch verkeer.

Hoi er wel rekening mee dat de Tudor best een massief ding is, maar zeer fraai.

2 likes

Ik ben serieus. Een moderne Tudor is qua bouw en betrouwbaarheid super. Dat zou ik prefereren boven zo’n vintage Rolex. Je moet wel van het bordeauxrode houden, dat wel.

Zelf zou ik liever een Black Bay 58 hebben dan zo’n massieve Black of Red (zijn sowieso te groot voor mijn pols)

2 likes

Ten eerste zou ik nooit ruilen met een onbekende op dat platform, ook Tudor kent namaak. Ten tweede, is volgens mij de waarde van de Rolex vs de Tudor te hoog. Die rode Tudor is veel minder waard dan een BB58 waar ik voor zou gaan. Maar dat komt ook omdat dit model Rolex mij weinig doet. Succes in je keuze in ieder geval.

1 like

Bruikbare tips, bedankt allen!

De waarde van een Rolex is vaster dan die van Tudor. Ik zou het niet doen!

1 like

Vooral dit eigenlijk. Ik zou het ook never doen.

2 likes

Maar toch prefereer je Tudor boven Rolex :stuck_out_tongue_closed_eyes:. En we zouden ook gewoon fysiek afspreken. Waarschijnlijk bij Gassan.

Ik prefereer de Tudor boven de Rolex maar vind ruilvoorstellen via Chrono wat shady inderdaad.

3 likes

Is je OP ± 2000-2200 waard? Dan kan het een goede deal zijn, mits echt enzo.

2 likes

Zeker niet doen.

1 like

Ik zou het zeker wel doen.

Die op vind ik toch altijd een beetje een net niet horloge. Zo’n bb58 veel unieker.

Waardes van beide horloges heb ik helaas niet paraat.

1 like