Rolex Oysterdate redial of leugen van verkoper?

3 likes

Spaar een beetje door en koop een

Alternatief is een redial kopen en een orginele plaat via t Swiss t zoeken (al is er voor deze ref niet al te veel aanbod denk ik).
Wel niet deze verkoper want als die al liegt over de redial, wat schort er dan nog meer aan?

Of nog een optie; rammelbak met mooie plaat kopen en de kast op laten maken en een service geven.
Maar dan is een

Nog steeds een makkelijkere keuze en zoveel zou je niet besparen met een opknapper.

Geloof me. Ik ken de struggel. Zo heb ik enige jaren geleden niet naar bekende HFers geluisterd en toch die rammelbak gekocht.
Die vervolgens laten opknappen en een andere plaat in laten zetten (kan ik tegenwoordig wel zelf maar toch).
Eindstand… Duurder dan een puntgave en ik zit nog steeds met een kapot gepolijste bezel :joy:

1 like

Heb je geen scherpere fotos? Is allemaal wat korrelig, daardoor kan het er nepper uit zien dan het is (of meer aangepast).

Zou ik ook doen. TS gaf aan dat hij ook een betere kon kopen dus leek sparen me niet zo nodig.

1 like

Dit is de advertentie: https://www.chrono24.nl/rolex/6694-oyster-date-stainless-steel-jubilee-cal1225--id43029515.htm

Dank voor jullie aller reacties. Ik ga deze in ieder geval niet doen en speur weer lekker door.

Hoe langer ik door speur hoe hoger het budget :wink:

1 like

Maar hij is ook al verkocht?

:arrow_down: