Ben aan het kijken voor een klokje voor mijn vrouw en ben momenteel in onderhandeling over onderstaande klok.
Heb nog geen high res foto’s en zover ik nu weet is deze zonder B&P.
Staat klok, dial en uurwerk omschreven als ZGAN (zoals alle Rolexen ).
Qua vintage klokken heb ik het verstand van een aap dus graag jullie mening (en waarde) over deze klok.
Mijn vrouw wilt graag een roze…en toevallig is haar geboortejaar 1978.
Prijs is behoorlijk maar dat zijn ze allemaal van die leeftijd vind ik dan.
Ik zal wel even naar die andere modellen zoeken die je noemt.
Rozer dan dit ga je niet vinden. Ik weet niet zeker of het een redial is. Als zij dit juist heel mooi vindt en je kan hem voor een goede prijs krijgen…
Wat is de vraag prijs dan?
Als het een echte is met “redail”, dan zou je daar gebruik van kunnen maken.
De waarde is flink lager dus het horloge moet voor een zeer scherpe prijs gekocht kunnen worden.
Laat je vrouw het zo dragen. Ondertussen heb je tijd genoeg om een echte Rolex wijzerplaat in een willekeurige kleur te zoeken. Dan heb je een complete Rolex in bezit alleen apart bewaard…
Bij eventuele verkoop kan de originele wijzerplaat er weer in.
En tot die tijd kan je vrouw genieten van haar roze Rolex.
ALs je een leuke no nonsens vintage datejust wil kopen welke ook nog makkelijker doorverkoopt en goed gezocht is zit je met een 1600/1601 rond de 2400 met doos en papieren.
Een 1601 redial heb ik een jaar geleden gekocht, zonder doos/ papieren 1500 euro!
Nieuwe Airking (114200) is 34mm
De 1500 die jij post ook. Maar de nieuwe Airking lijkt groter vanwege de iets bredere lugs en solid endlinks.
Lijkt mij dat ze de 1500 dan ook te klein gaat vinden.
Wat precies kun je niet vinden? Wijzerplaat, bepaalde refnrs, …