Rolex samenwerking Swatch

Beste Leden,
Let op: groot nieuws van Rolex
Rolex gaat binnenkort met Swatch een samenwerkingsverband aan!

Net als Omega met de moonswatch modellen maakt nu ook Rolex binnenkort de stap. Naar verwachting brengt Swatch eind dit jaar de iconische modellen: Submariner en Datejust op de markt. Grote drukte is verwacht. Je kunt deze nu vast reserveren op de website van Swatch.

3 likes

23 likes

Mooi verhaal :joy::joy:

4 likes

Deze 1 april grap heeft iemand anders bij jou vorig jaar uitgehaald dat je nu dacht ik probeer het nu bij andere?

https://www.reddit.com/r/WatchesCirclejerk/comments/1c073ih/rolex_swatch_collaboraton/

16 likes

Is het nog steeds 1 april?

2 likes

meh

Ik vind dit antwoord meer opwindend dan het openingsbericht……….

4 likes

ik geef bewust vandaag geen antwoorden,
:thinking:
oeps :astonished:
:wink:

1 like

Zo lelijk.

1 april was het vorig jaar ook.

Meen je niet

1 like

nee dat meen ik niet.

'‘dat was mijn 1 april grap.’

1 like

Ohhhw nee he, ik ben er toch ingetrapt :see_no_evil: ik dacht nog, nee dat kan niet maarja ik was even afgeleid en bammmm 1 april :frog: in me bil

6 likes

Heb je een link. Ik kan hem niet vinden op de site van Swatch. Dit had ik zo niet verwacht dat Rolex zou gaan samenwerken met Swatch. Dit is een dikke middelvinger van Swatch naar Omega. Maar ik snap het wel van Swatch. Om samen te werken met Rolex is veel lucratiever dan samenwerken met Omega. Ik denk dat ik een Rolex/Swatch Deepsea challenge wil. En ook een Day-Date. Nee!! Weet je wat? Ik wil ze allemaal. Zou je snel kunnen reageren want ik wil echt als eerste op de lijst staan. :partying_face:

4 likes

1 april kikker in je bil

3 likes

Trek eens aan mijn vinger.

2 likes

Niiiieeeeeeeeeet!!!

Nice, hier de teaser te zien:

Mooie plastic Rolex

:100::100::100::100:

4 likes

:rofl:

Trap ik er gewoon nog een keer in! Jemig de pemig, wat een kolderieke 1 april.

4 likes