Rolex Schiphol

Iemand enig idee , of misschien gezien, of de nieuwe Daytona wel eens op schiphol te koop ligt bij de Rolex booth ?

Kan maandag ff checken…vandaag langs gelopen zonder te kijken.
Maar ik mag maandag weer terug naar…

2 likes

top ! dan weet ik of ik uberhaupt een kans maak , anders hoef ik geen moeite te doen

2 likes

In mei heb ik geïnformeerd en ze verwachtten hem toen nog lang niet daar. Belletje met Gassan beantwoordt je vraag.

Domme vraag misschien maar waar is die foto genomen…Moskou?

Roemenie

2 na grootste gebouw vd wereld…dus na het pentagon. Parlements paleis in Bucharest Roemenië.

1 like

Ah…leuk om te weten, thx. Mooie foto btw.

1 like

Ceausescu’s stulpje. Halve stad is gebulldozer’d om het te kunnen bouwen… TopGear had er ooit een geweldige aflevering over. Rondscheuren in het ondergrondse wegenstelsel voor partij-kaderleden.

3 likes

Oh chips inderdaad nu je het zegt…die aflevering door de ondergrondse tunnels kan ik mij goed herinneren.

Volgens mij heeft elke Rolex dealer wereldwijd een wachtlijst van een meter lang voor de nieuwe Daytona.

maar dat is het ‘mooie’ van Rolex Schiphol , het is een officieele AD , maar omdat ze geen vaste klanten hebben (maar alleen doorgaande reizigers) is er ook geen wachtlijst . Ze krijgen af en toe wel de nieuwe modellen en dan is het ‘wie het eerst komt het eerst maalt’

dus ik vroeg me af of iemand , per toeval, misschien gezien heeft dat ze de nwe daytona soms wel hebben

(zo heb ik ook een keer een nwe GMT met ceramic bezel gekocht , 2 weken nadat hij uit kwam toen iedere andere AD ‘wacht lijsten’ had … en er 1 op schiphol toevallig lag)

Nog niet zo lang geleden de “oude” Daytona met witte plaat om de pols gehad daar voor nog geen 8k euro! Nu nog spijt… Wordt voor 12, 13k aangeboden door diverse gerenommeerde aanbieders. Check altijd even het aanbod. In de ochtend nog aanwezig in de middag was ie al weg. Overkomt mij geen 2e keer:joy:

Was er afgelopen 2 weken 2 keer maar toen hadden ze hem niet in ieder geval.

Komt spoon er niet langs laat even weten, dan loop ik even binnen maandag of dinsdag om het te vragen (Schiphol is mijn thuis basis als in werkplek)

Ik heb laatst geïnformeerd naar de DaytonaC bij Gassan Schiphol, maar die gaat daar de komende tijd niet komen, kreeg ik te horen. Die gaan allemaal naar Amsterdam Centrum voor een heeele lange wachtlijst.

Ik kom regelmatig op Schiphol voor mijn werk en dus ga ik altijd even kijken bij de Rolexshop. Ze hebben met hoge uitzondering nooit stalen Daytona’s. Wanneer ze deze wel hebben zijn ze altijd binnen een paar uur verkocht. Voor frequent flyers kan je wel afspraken maken voor bepaalde modellen maar vergeet het maar dat ze een Daytona-C voor je apart leggen

Nope…geen Ceramic Daytona :confused:
Wel een blauwe, tikje duurder en ook mooi.
Heb deze apart laten leggen voor je :+1:

1 like

dank je wel voor het kijken !

1 like