Te koop
Een kleine 2 jaar geleden mijn eerste Rolex gekocht bij de AD. Met veel plezier gedragen, het was met name mijn korte mouwen horloge. Maar ik ben toe aan iets anders, al weet ik nog niet wat ik wil. Aangezien het horloge nog geen 2 jaar oud is zit er nog meer dan 3 jaar garantie op.
https://www.horlogeforum.nl/t/na-rolex-sea-dweller-126600-mijn-eerste-rolex/445460
Merk en model: Rolex SD43 126600
Diameter: 43mm
Leeftijd: maart 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023
Factuur en/of certificaat: Full set, factuur anoniem ter inzage. Witte tag niet aanwezig (wel op foto mocht daar waarde aan gehecht worden).
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set excl witte tag
Verzendkosten of afgehaald: Afspreken veilige locatie midden NL
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s vandaag genomen, lichte draagsporen → wat krasjes op clasp, lastig op de foto te krijgen
Soort uurwerk en kaliber: 3235
Vraagprijs: € 11.000 enkel per bank
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.