Rolex Sea Dweller Deepsea Cameron op Ebay

Dit lijkt me een uitzonderlijke goede prijs of mis ik iets?

Is fake

Hoe zie je dat?

5500 euro

Oh zo, ik snap hem al. Dus het ligt niet aan je uitzonderlijk grote kennis van Rolex :wink: ?

Ik denk dat dit eerder een gevalletje is van iemand die het horloge niet in bezit heeft en ergens foto’s vandaan heeft gehaald. Lage prijs, want dan worden mensen hebberig en verliezen ze elke vorm van gezond verstand. Hoop dat iemand hem koopt, kijken of het wat is :stuck_out_tongue:

5 likes

Kijk maar eens naar de waardering van deze eBay verkoper… Alle beoordelingen heeft hij gekregen door iets te kópen.

Hij (of zij) is nog nooit beoordeeld op een mogelijke verkóóp…

Het is een beetje een risico als je het mij vraagt…

1 like

Adagium voor al dit soort topics: If it’s too good to be true, then it probably is.

koekoek 5500 voor een SD? :joy:
dat mensen zo’n advertentie nog serieus nemen.
Het dubbele qua prijs, en dan nog gaat het je niet lukken waarschijnlijk…

Dan is het alsnog een fake advertentie dus :wink:

1 like

Ik had bijna op kopen gedrukt… maar toen zag ik die 50 euro verzendkosten! Afzetter! Ik ben niet van geld gemaakt…

yup.bijna 14 mille vraagt Paul van Zeeland in Velp voor zo’n klok:zipper_mouth_face:

Wat je vaak ziet is dat een James Cameron dial op een normale Deepsea is gezet, hetgeen hem geen originele deep blue maakt.

Voor een ‘watch only’ SD Deep Sea met hier een daar een buts is €5500 nog niet eens zo raar, maar wel heel goedkoop.

Lijkt me voor de hand liggend dat je hier met een grote boog omheen loop…

Je bedoelt waarschijnlijk de wijzerplaat

1 like

Inderdaad. Zal het aanpassen. Thanks

Hallo, goedemorgen, ik ben nieuw op het forum en ik kan geen bericht sturen. Ik heb je een breitlingmachine zien verkopen en ik ben geïnteresseerd, hoe kan ik contact met je opnemen?

Dag @victor2 Victor, tegen wie heb je het nu? Dit is een open topic dus je vraag is aan niemand of aan iedereen gericht.

Zou inderdaad wel goede koop zijn geweest, maar denk dat 50 procent van de werkelijke waarde iets te goed is om waar te zijn. Maar je mag altijd mij een berichtje doen voor een deepsea… :wink: