Rolex Seadweller 43 Red MarkII

In België net zoals trouwens in Nederland vermoed ik, niet te vinden bij de AD’s. Op de grijze markt zijn er genoeg, maar aan prijzen van +1K en meer. Daar doe ik niet aan mee.
Uiteindelijk gevonden in Zuid Frankrijk, meer bepaald Monaco waar wij af en toe in de streek verblijven . Eveneens gaan kijken in Nice, maar ook geen mogelijkheid, lange wachtlijsten waar men je zelfs niet wil op plaatsen.
Was eigenlijk uitgenodigd om in Monte Carlo te gaan zien naar een Deepsea die voorradig was. Toen ik er aankwam hadden ze ook een Seadweller 43mm, maar die was gereserveerd. Heb dus de kans gehad beiden te kunnen passen. De Deepsea was geen optie voor mij, dus onverricht terzake teruggekeerd.
Ik wou een voorschot geven om een SD43 te bemachtigen, maar dat vonden ze niet nodig. De volgende dag, een telefoon met zeer goed nieuws. Er was er die dag nog eentje binnengekomen en die kon men voor mij reserveren. Heb er uiteraard geen gras laten over groeien en er direct naartoe gegaan.
Mijn ervaring leert van regelmatig contact te zoeken met dealers en als het kan af en toe eens binnen te stappen. Dit kan soms wonderen doen…

1 like

Mooi verhaal. Ik hoop dit geluk ook te hebben in de toekomst! Zo een dweller of een submariner wil ik toch eerst rond de pols zien en liefst natuurlijk aan list bij ADmaar ach… het vervolg is al zoveel besproken :frowning:

2 likes

Erg mooi!

1 like

1 like