Rolex Seadweller 43 Red MarkII

Na lang zoeken, mailen naar en AD’s bezoeken ben ik er dan toch aan eentje geraakt. Diezelfde dag waren er zomaar 2 over de toonbank gegaan…
Wat een klokkie… Nooit gedacht dat die mij zo zou bevallen.

En samen met zijn schoonbroer :wink:

43 likes

gefeliciteerd,leuk setje

1 like

Mooi hoor, geniet ervan!

1 like

Prachtig! :heart_eyes:
Groetjes van zijn broer

3 likes

Met mijn pols van 17,50 cm, net ok.
Een plaatje dat duidelijk het verschil aan diameter om de pols aangeeft. De GMT MasterII BLNR met dezelfde diameter van de Sub.

3 likes

Mooi hoor. Precies de volwassen Sub… :wink:

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Gaaf hoor!

En mooier dan de “toeters en bellen” sea-dweller!

1 like

Prachtige aanwinst! Proficiat…

1 like

Bij diezelfde AD was ook een zwarte Deepsea te verkrijgen. Even om de pols gepast, maar een veel te lijvige, zware en dikke klok voor mijn pols. Niet meer elegant voor mijn 5cm brede en 17,50 cm polsdiameter.

Zo. Dat is het understatement van de dag :sunglasses:

2 likes

trying to keep it cool :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Top duo! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je nw aanwinst :ok_hand: maar ehhh niet gehinderd door enige kennis…:innocent: is het zelfde horloge als die groene ?

1 like

Van harte! Prachthorloge!

1 like

Super mooi, geniet ervan! :star_struck:

1 like

De groene is een Submariner. De andere is de nieuwe Seadweller 126600 43mm Red met nieuw caliber 3235. Sedert tweede helft dit jaar is ook de “coronet” aanwezig onderaan index 6 tussen “swiss” en “made”.

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Het enthousiasme straalt ervan af!!
Ik wens je er een sprankelende tijd mee.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Thanks ! Weer wat geleerd :grin::grin:

1 like

Topper :stuck_out_tongue: Lang en ver moeten zoeken? Zoiets pas je liefst zeker vooraleer aan te schaffen

1 like