Tja, wel lastig hoor. Wordt een nachtje piekeren.
Een paar jaar geleden hadden ze een receptioniste die alleen al de reis waard was
Wil je hem flippen? Je kunt het horloge mogelijk appreciƫren door er officiƫle servicepapieren bij te krijgen, maar dan heb je toch het risico dat ze eigenzinnig dingen gaan vervangen. Dat zorgt dan direct voor devaluatie.
Als je hem wilt houden kun je beter bij een gewaardeerd horlogemaker bekend hier op het forum aanschuiven en jouw wensen kenbaar maken.
Nu niet meer??
Voor een goede service zijn er zeker voldoende vertrouwde adressen. Ik vind het echter een meerwaarde als er Rolex papieren bij zitten. Voor mezelf en bij een eventuele verkoop op een later moment. Mijn ervaring is dat dit nog wel is gebeurt bij mijš
Ik snap je betoog niet helemaal, je geeft aan de verkoper te vertrouwen en dus eigenlijk de papieren alleen wilt hebben voor een eventuele verkoop (wat ik heel goed begrijp hoor neem me niet verkeerd).
Maar wat let je dan nu om voor de tijd dat je het horloge hebt en houdt niet de Rolex service (en dus het risico om de T onderdelen te verliezen) te doen en dat te overwegen ten tijde van een eventuele verkoop.
Aan de fotoās te zien bevind de dweller niet in nieuwstaat maar als vintage in een nette conditie, en is de (kostbare) service van Rolex eigenlijk niet nodig.
Dus waarom draag je het horloge niet gewoon eerst eens een tijdje, dan kom je meteen achter hoe de staat is van het uurwerk en kun wellicht de service volledig achterwege laten.
Dat gezegd hebbende het is natuurlijk wel een horloge op leeftijd dus is er überhaupt iets bekend van de service geschiedenis van deze dweller ?
b.t.w. ik vind hem dus wel erg mooi !
Over de 18039 twijfel ik nog het meest. Eigenlijk zou ik een plexi variant uit 72 willen. Echter deze komt nu langs in nette staat en een zeer nette combi deal.
Die leuke elegante vrouwelijke mevrouw met dat lange donkerbruine steile haar en bruin zongebrande huid? Dat is nderdaad een lieverd en werkt daar al 20 jaar. De reis zeker waard inderdaadā¦
Ik kom er niet wekelijks
Eens hoor. Ik zou echter wel willen weten of deze optie er überhaupt is. Wellicht voor later maar belangrijk om te weten.
Verkoper heb ik reeds vele transacties mee gedaan zonder probleem. Er zit bij mij geen twijfel over authenticiteit. Ik heb echter tot op heden altijd full set gekocht dus er zit nog twijfel om dit wel te doen.
Ja eens, dat zou ik ook liever hebben. Dan heb je plexi en eventueel een mooie piepan plaat erin, dat past in deze niet. Maar deze heeft dan weer een snelverzetfunctie, wat me bij een DD ook heel wat waard zou zijn.
Picaās dan toevallig??
Ze had een moedervlekje op haar linker bil.
Onlangs ook die overweging gemaakt voor mijn 16613 maar uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik geen goed gevoel had bij de verkoper (duitse grijze handelaar).
Maar mocht dit een goede deal zijn en je wilt hem in vintage staat houden (wat dus ook weer zich reflecteert in de prijs) zou ik hem (gebaseerd op deze foto) lekker zo houden qua uiterlijk. Qua uurwerk is natuurlijk wel een ander verhaal maar daar zijn legio goede alternatieven voor in Nederland. Maar ook alleen als er geen recente service is geweest op het uurwerk.
Jouw relatie was duidelijk wat diepgaander dan die van mij.
Zo oneens. Je gaat gewoon een nieuw doel verzinnen.
Pwoah eens. Ik ben vandaag tot 9 gekomen. Toen was ik klaar.
Geboortejaar is uiteraard leuk maar hoe groot is de kans dat je een witgouden day date in nette staat voor een nette prijs tegenkomt en ook nog uit 72š¤
Ik zet de kans op 100% en 365 dagen. Met andere woorden, als je je zinnen erop zet heb je er binnen een jaar eentje.
En die Day-Date kan de rest van je leven trots je pols sieren, dus wat betekent dat jaartje? Het is maar net hoe graag je het wil .
Zelden iets gelezen waar ik het zo grondig mee eens was. Vintage in alle ere, maar geen snelverzet betekent voor mij gewoon geen datum willen hebben. En al helemaal geen dag en datum. Ik erger me dood aan mān poljot. En mān grootvaderās horloge.
Daās voor mij dan ook een merk-onafhankelijk principe.