Hahahaha
Nope. In principe niet.
Sterker nog, als ik (1x p.w.) een pak aan moet knoop ik mijn Seiko om i.p.v. Longines of Omega. Bedrijf waar ik werk staat al bekend als āniet goedkoopā en een āduurā horloge kan dit beeld helaas versterken.
Edit: Als het kan gewoon lekker doen hoor. Beetje karakter laten zien en anders zijn mag wat meer. Trots zijn op je Rolex is ook prima en vaak terecht.
Frederico en Style is wel een bijzondere combinatie m.i.
Natuurlijk mag je een horloge bij een pak dragen, van meningen over āwat kanā moet je je niet al te veel aantrekken.
succes!
Er zijn er zat die ook sneakers onder een pak dragen,dan kan een sport Rolex ook wel,bij mij echter niet,dresswatch bij een pak vind ik
Wel mooie schijt
Op de nato na.
Huh?
Summary
Ik koop alvast een Kyboe voor onder mijn pak.
Ja, dat mag. Alleen niet icm dubbel manchet.
Dat is ook geen realistisch scenario natuurlijk. Aan de andere kant, ik zei ook dat er geen stalen Pepsi zou komen. Laat ik het genuanceerd zeggen: ik zou er nog geen vrije dag voor opnemen.
Alles kan, al wil je een Koekoeks klok om je polsā¦mijn Sub 116610 LN draag ik altijd en ook met grote regelmaat onder een pak allemaal onzin van wat wel en niet kan, bepaal je nog altijd zelf. En die naaldhakken van HanDavinciā¦je wil niet weten wat ie draagt in z,n vrije tijd. Kijk er niet gek van op dat ie een lingerie setje met regelmaat aanheeft⦠maar dat ie een klap van een Koekoeks heeft gehad is wel duidelijkā¦
Han kom er maar inā¦
Dit doet mij nou echt pijn.
Wij kennen elkaar ook net tot de hoogte dat je een avondgast bent. Jij hebt geen vrije dag nodig.
Jij bent die Haagse buurman waarvan iedereen denkt; āJa, leuke vent, maar goddomme, ik ben zo blij dat ik er niet direct naast woon zegā.
Onder een trainingspak toch geen probleem?
Valt mee hoor Han⦠van mij hebben ze geen last, kan ook niet. Ben meestal aan het werk, uurtje of 55/60 per weekā¦die Rolex moet ergens vandaan komenā¦
os Royke!
On topic: lekker doen waar je zin in hebt maar ik zou zelf voor een dresswatch gaan
Een Seamaster iig. wel ā¦
Precies dit!
Bij een dubbel manchet ziet het er heel raar uit.
EDIT: los van of het ākanā zijn er wel mooiere horloges voor bij een pakā¦