Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Benieuwd wat jullie vinden: kan een Rolex sportmodel met een pak worden gedragen?

En is er nog een verschil tussen de moderne modellen met een maxi-case en de (semi)-vintage modellen met de klassieke kast?

Inspiratie:
https://www.youtube.com/watch?v=RXlA_bU0kmU (Federico talks Watches / Style Guide - watches and dress code).

2 likes

Submariner onder een pak vind ik zelf echt een no go.

6 likes

Wel. Dweller, Sub, alles…
Interessant al die vragen over Rolex de laatste tijd. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe een Seiko onder een pak staat.

22 likes

Een OP zou wat mij betreft prima kunnen.

2 likes

Een OP/DJ/DD wel.

Een Sub en Dweller echt niet. Wat een ellende, dat zijn naaldhakken onder een trainingspak.

18 likes

Explorer I :sunglasses:

5 likes

Ik vind dat je bij een pak het beste een horloge kunt dragen met een leren band. Ik stem de kleur van de band vaak af op de kleur van de riem en schoenen. Maar je zou het ook kunnen afstemmen op de kleur van het pak zelf.

Een horloge op staal bij een pak vind ik niet de beste keuze. Of het echt kan, hangt ook van de setting af. Als je lekker in pak gaat naar een restaurant, vind ik dat wat anders dan dat je in pak loopt bij een superformeel bedrijf.

3 likes

Oh en een Sea-Dweller echt niet idd :joy:

1 like

GMT BLNR ook niet ?

1 like

Ik vind het lomp en onverfijnd staan bij een manchet.

1 like

Net gedragen op bruiloft onder mijn pak ( had beter eerder advies moeten vragen )

2 likes

Heb schijt. Doe wat je mooi vindt :wink:

37 likes

Hey, het is niet mijn bruiloft. Doe waar je zin in hebt :joy:

2 likes

Goede foto. Maar ik doe het niet. Een DJ is zelfs een tikje sportief.

9 likes

Als mensen daar al een pak dragen dan is het er eentje met panterprint. Dan kun je er nog wel een Breitling onder dragen

14 likes

Wat jij wilt! Alles kan.
Bruiloft van dochterlief.

37 likes

Geaccepteerd.

Niet geaccepteerd.

4 likes

Super gaaf !! :+1:

Mooi hoor

14 likes

Een Rolex duiker niet, een Steinhart homage wel. Zijn er grijze handelaren aan het pushen of zo. Er staan er nogal wat te koop op het net,

4 likes