Rolex Stella dials

Het is zeer duurzaam tegen verkleuring. Door de hittebehandeling die het krijgt, zit de kleur diep in het materiaal. Maar net als aardewerk is het wel kwetsbaar voor barsten/breken.

1 like

Jep kwetsbaar! Maar schoonheid zit ook in vergankelijkheid :stuck_out_tongue:

2 likes

Naast de te hoge COSC regel, zijn de romeinse cijfers ook te dun, ten opzichte van het origineel.

1 like

Het is niet helemaal mijn kopje thee, maar wel weer een leuk, kleurrijk stukje voor deze grauwe zondagochtend :v:

1 like

Hi Jasper,

Mijn Sea-Dweller (16600) heeft ook een soort badkuip effect rondom het datumvenster. Is dit hetzelfde als wat jij hier bedoelt?

Michiel

Added to the collection :heart_eyes:

20 likes

Gaaf! :heart_eyes:
Bijna te fout voor woorden :ok_hand:

1 like

nice!

Aan je persoonlijke collectie, of aan de zakelijke?

1 like

Gave band ook! Kan je hier meer over vertellen?

1 like

Moest het iemand anders zijn die dit postte, zou mijn eerste gedacht zijn: dit zal wel aftermarket en bijgekleurd zijn, in Tchernobyl of zo.

Maar aangezien jij het bent, zeg ik: kom op met de info/kennis Jasper.

1 like

Is teasertje voor z’n nieuwe Youtube filmpje.

1 like

Doet mij vooral denken aan de kleur van mint ijs!

1 like

Mooie Stella rolexen! Succes met je filmpje. Een toekomstig filmpje over de “Jasper dial” zal ook gaaf zijn. De bloodstone dial is mijn favoriet!

1 like

Komt niet echt nieuwe video over hoor, maar vind m wel mega cool. Soort Tifanny kleurige Stella, kinda mega rare :slight_smile: Band is tien jaar jonger maar vind zulke zeldzame Rolex banden super!

1 like

Toch wel heel gaaf die Stella dials. Denk dat als je hier echt fan van bent en doekoe hebt je er wel meerdere van moet hebben want ze passen niet bij alle kleding. Liever dan wel een witgouden!

Vlg mij heeft Jasper nog geen aanvullingen gekregen voor evt aanvullingen op deze meesterlijke masterpieces. :grin:

1 like

Doe mij maar deze 18039 Jasper! :ok_hand:t3:

5 likes

Initialen DP?

Pie-Pan Stella met glimmertjes :gem:

12 likes

:heart_eyes: zag hem op Insta al voorbij komen :heart:

1 like

Gaaf topic weer! Erg leuk dit soort bijdragen. Met veel plezier geleden. Wat ik me nog afvraag: omdat de oplagen zo klein zijn en het handwerk betreft, kan die wijzerplaat met die gekke spacing en hoge SCOC dan niet toch echt zijn? Het ziet er ontzettend kundig gemaakt uit namelijk, die printing

1 like