Rolex Stella dials

Is teasertje voor z’n nieuwe Youtube filmpje.

1 like

Doet mij vooral denken aan de kleur van mint ijs!

1 like

Mooie Stella rolexen! Succes met je filmpje. Een toekomstig filmpje over de “Jasper dial” zal ook gaaf zijn. De bloodstone dial is mijn favoriet!

1 like

Komt niet echt nieuwe video over hoor, maar vind m wel mega cool. Soort Tifanny kleurige Stella, kinda mega rare :slight_smile: Band is tien jaar jonger maar vind zulke zeldzame Rolex banden super!

1 like

Toch wel heel gaaf die Stella dials. Denk dat als je hier echt fan van bent en doekoe hebt je er wel meerdere van moet hebben want ze passen niet bij alle kleding. Liever dan wel een witgouden!

Vlg mij heeft Jasper nog geen aanvullingen gekregen voor evt aanvullingen op deze meesterlijke masterpieces. :grin:

1 like

Doe mij maar deze 18039 Jasper! :ok_hand:t3:

5 likes

Initialen DP?

Pie-Pan Stella met glimmertjes :gem:

12 likes

:heart_eyes: zag hem op Insta al voorbij komen :heart:

1 like

Gaaf topic weer! Erg leuk dit soort bijdragen. Met veel plezier geleden. Wat ik me nog afvraag: omdat de oplagen zo klein zijn en het handwerk betreft, kan die wijzerplaat met die gekke spacing en hoge SCOC dan niet toch echt zijn? Het ziet er ontzettend kundig gemaakt uit namelijk, die printing

1 like

Terechte vraag en ik kan je het zeker niet met zekerheid zeggen maar de verf wordt handmatig gemengd en zodoende is elke plaat uniek en kunnen ze onderling iets van kleur verschillen. Maar de print wordt naderhand opgedrukt met “Pad-Printing” dmv een standaard ‘Tampon’ met de tekst en lay-out, dus onderling zou het niet logisch zijn dat dit verschilt.

4 likes

Het is even terug, maar onderstaande parels mogen natuurlijk niet ontbreken in dit topic:



Die Coral/Salmon dial :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

Waren alle drie afgelopen week te koop bij Ome Jasper.

3 likes

Dan mag een van de meest zeldzame stella’s ook niet ontbreken.

Deze 118139 uit 2013 :heart_eyes:

5 likes

Mysterie ontrafeld, volgens acm