Beste,
Ik heb een aanbiedining voor een rolex sub .
Ik ben niet zo een diepe Spezialisten daarom hier de vraag of alles klopt ook met de Patina van de dial…
Hier plaatjes:
Alvast bedankt voor de input!
Grt
Ben
Beste,
Ik heb een aanbiedining voor een rolex sub .
Ik ben niet zo een diepe Spezialisten daarom hier de vraag of alles klopt ook met de Patina van de dial…
Hier plaatjes:
Patina of vochtprobleempje? Ik zou het horloge sowieso even technisch laten checken
Cliché, maar Buy the Seller.
Heb je een foto waar de wijzers scherper opstaan? Misschien kan je daar wat oxidatie op aantreffen. Wijzerplaat ziet er op het oog netjes uit. (in hoeverre te beoordelen op deze foto’s).
Lugs zijn netjes net zoals de facetten.
Maar zoals hierboven
Buy the seller…
Band is niet origineel
Hij zei dat de horloge maker dachte er zou misschien vochtigheid binnen geweest zijn vandaar de patina…
Ja, bij die heb ik tot nu toe een goed gevoel, qua messages…
Maar is natuurlijk altijd de vraag…
Zit de pip niet ontzettend scheef?
Wat een raar ding. Bezel insert en parel kloppen sowieso niet. Waarom is de datumschijf, zijn de indexen en de wijzers helemaal verkleurd, maar de tekst op de plaat is nog helemaal wit? De wijzers hebben zelf nul aanslag qua roest, dus vocht kan het niet geweest zijn. Zijkant van de kast is geborsteld, lijkt het wel. Heel hard wegrennen van deze.
Lijkt aardig wat oxidatie te zitten op de grote wijzer.
FrankenWatch
Is deze bij een staalbedrijf geweest. Niet erg subtiel bij de baandaanzet lugs.
Parel is nieuw, heeft hij ook aangegeven. Het lijkt also alles wat tritium betreft, verkleurd is behalte de wijzer…
Ik wel sommigen mit zon pumpkin Patina gezien…
Maar ja ik ben ook twijfelachtig…
In hoever?
Bedankt
Grt
Ben
Hoe bedoel je?
Bedankt in ieder geval aan iedereen voor de input.
Ik ben nog oneens. Ik vind die matte plaat echt leuk en ja. Ik heb nog geen sub date…
Grt
Ben
Wat wil de verkoper er voor hebben?
Is de prijs ok?
Ik zou hem niet willen…. Geen stalen band?
Ik zou even verder kijken!
7,5k
Als je het horloge niet had gezien, zou je denken prijs is goed… maar
Stalen band ontbreekt, ca 1000-1500
Ziet er niet zo geweldig uit….
Eventueel een service nodig 500-1000
Dan ben je al gauw bij 10k en voordat geld kunt een mooie eerlijke of misschein een puntgave kopen!
Nogmaals… ik zou het niet doen. Maar wie ben ik:see_no_evil: