Hallo,
Iemand meer info wat die Z eigenlijk wil zeggen, heb mijn oog laten vallen op een submariner uit 2007 en zou een Z serie zijn, wat is het verschil met de huidige sub?
MVG
Tony
Hallo,
Iemand meer info wat die Z eigenlijk wil zeggen, heb mijn oog laten vallen op een submariner uit 2007 en zou een Z serie zijn, wat is het verschil met de huidige sub?
MVG
Tony
Hallo,
Iemand meer info wat die Z eigenlijk wil zeggen,
heb mijn oog laten vallen op een submariner uit
2007 en zou een Z serie zijn, wat is het verschil
met de huidige sub?MVG
Tony
Deze “letter series” refereren naar het jaar van productie.
Z-jes zijn gemaakt in 2006 volgens deze site http://www.bobswatches.com/rolex-watches/blog/rolex-serial-number-date-year.html
En waarschijnlijk is ie verkocht/afgestempeld in 2007.
Thanks,
Toffe site trouwens, wat zijn eigenlijk de verschillen met het nieuwe model?
MVG
Tony
deze vind ik duidelijker: http://oysterworld.de/
daar vind je ook heel veel!
en mbt je laatste vraag… google even 16610 vs 116610 of is het een 14060? Succes!
Het zijn twee behoorlijk verschillende horloges, de oude en nieuwe sub. Neem aan dat je zelf ook wel wat research doet als je een paar duizend euro gaat uitgeven?
Hier een vergelijking tussen de subs in ieder geval:
Edit: Naar mijn mening is de oude niet alleen mooier, maar ook comfortabeler om te dragen
Voor een uitgebreid vergelijk zou ik inderdaad even googlen. Ik kan je wel de grootste verschillen bullitgewijs aangeven:
Ik ben vast nog wel ea vergeten, dit zijn echter de verschillen die ik zo even paraat heb. Succes met je keuze!
- De nieuwe band heeft solid midlinks, tov de oude
voelt de nieuwe band een stuk degelijker. De oude
daarentegen heeft iets meer draagcomfort- De nieuwe sluiting is gemaakt van dikker staal
en heeft een prachtig snelverzet systeem. De
sluiting is iets dikker geworden, de kras
gevoeligheid is mede hierdoor toegenomen. Het
bekende "gerammel"is wel verleden tijd.
Zou de nieuwe band op de oude kasten passen? Lugbreedte was toch hetzelfde gebleven?
Zou de nieuwe band op de oude kasten passen?
Lugbreedte was toch hetzelfde gebleven?
Vast wel. In het ergste geval moet je de end links wisselen. Is ook maar een kwestie van 80 euro geloof ik.
De een heeft groene lume en de ander blauwe lume. De nieuwe heeft een AR coating bij de datumloep zitten en de oude niet.
marnix.moed Schreef:
Zou de nieuwe band op de oude kasten passen?
Lugbreedte was toch hetzelfde gebleven?Vast wel. In het ergste geval moet je de end links
wisselen. Is ook maar een kwestie van 80 euro
geloof ik.De een heeft groene lume en de ander blauwe lume.
De nieuwe heeft een AR coating bij de datumloep
zitten en de oude niet.
Nu alleen de band nog. Die zal vast niet mals zijn
1100 geloof ik. De prijzen van accessoires zijn de afgelopen twee jaar hard omhoog gegaan bij Rolex.
1100 geloof ik. De prijzen van accessoires zijn de
afgelopen twee jaar hard omhoog gegaan bij Rolex.
Niet mals indeed B)-