Rolex sub

Beste BEAUQUITO jij bent zo gefrustreerd​:grinning:k zou zegge drink een theeje en ga lekker slapen, het was maar een vraag en als k ergens voor een horloge van meer dan 7k korting kan krijgen ga k dat absoluut vragen :grinning:

Vragen kun je altijd maar zoals nu al een paar keer gezegd: als ze überhaupt een van de gewilde modellen hebben liggen mag je je handen dichtknijpen als je ‘m voor list mee krijgt. Praktijk: lange wachtlijst + premium.

1 like

Laat staan icm de fijne nieuwe blauwe wijzerplaat. de dolfin. Dat wordt helemaal een instahit :yum::yum:

:beers::+1:

4 likes

Naah, die heeft geen Rolex te koop. Enkel een taxirit is mogelijk. :rofl:

3 likes

35 meter water resistant :joy:

3 likes

Lijkt alsof @Rolexo op de lijst staat, geluk heeft en er 1 kan kopen voor list en vraagt hoeveel ie erop kan pakken bij verkoop… ik denk 500 :slight_smile:

Gewoon een jaar op de wachtlijst staan voor een willekeurige stalen sport Rolex, als ze dan bellen dat je m op kan halen, met een strak gezicht 15% korting vragen.

3 likes


Hoe kan dit Jur? M’n likes kloppen niet. Nu loop ik achter :joy::joy:

Edit, en ik heb al eens een ban gekregen voor zoiets :sunglasses:

Is dit een bewuste schrijf fout?
Gassan is de naam voor zover ik weet.

Ik citeer slechts ts in het bericht er juist boven. Lees het even anders…!

Maar als iemand hier aanstoot aanneemt dan bij voorbaat mijn excuses, het is als grapje bedoeld.

Oeps, ik zie nu dat de anti semitische grappenmaker Rolexo is, en men vindt het blijkbaar leuk, I rest my case

1 like

Niveau van t forum gaat achteruit de laatste tijd…

5 likes

Wie is “k”? :roll_eyes:

Klopt maar gewoon voor list, is nu even anders. Kan snel gaan in 7 maanden tijd. De Subs worden zelden aangeboden bij de AD’s… ik zeg zelden? vrijwel nooit. Leg er 1 in je etalage en zeker dat er iemand aan je deurbel zit te rammelen binnen no time…

:joy::joy:

helemaal niets, en zeker niet op een sportklok als een sub.
gewoon kopen bij Ramon van Crown guard :v:.