Rolex sub

Hoeveel procent kan ik krijgen bij aankoop van een nieuwe sub bij een AD?

:+1::rofl:. Ik denk helemaal niks. Zie er maar eens eentje te bemachtigen daar. Als je echt een wilt wordt het bij grijs. En dan een paar honderd meer als list prijs.:wink:

20181223_211517
Je geeft het antwoord zelf al :wink::wink:

5 likes

Vanmiddag wilde je nog een 16013.

Het geld begint een gat te branden in de zak? :sunglasses:

5 likes

Niks nakkes nada :stuck_out_tongue_winking_eye: Welcome to Rolex :crown:
Waarschijnlijk niet eens op voorraad. Wel bij een grijze dealer voor een premium van een paar honderd euro te verkrijgen…
Rolex en (meeste modellen van) Patek Philippe en Audemars Piguet kun je geen of nauwelijks korting krijgen

Minimaal 10%

7 likes

:rofl::rofl:

Het is gwn een moeilijke keuze, dat k een Rolex wil ja !!! Maar k vertrouw niet snel iemand voor een 2dehands Rolex… vandaar mijn vraag :wink:

Crownguard, JKwatchstore, Kramerwatches, etc. zijn prima adressen om een Rolex te kopen. Velen zijn je voor gegaan hier op het forum…

5 likes

K heb ergens gelezen dat je bij hassan op Schiphol minimum 17,3 % krijgt, wou weten of mensen ervaring mee hebben…

Bij Hassan op Schiphol… :smiley:

30 likes

Niet op de gewilde modellen zoals de Sub, GMT, Daytona, etc.

Die staat buiten om t hoekje

17 likes

Haha ja bij Hassan krijg je vast korting; geloof dat hij al Rolexen heeft voor € 50,00!

12 likes

:joy:

Ik denk een 20% :thinking:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Erbij dan :sunglasses:

2 likes

Een stalen Rolex Submariner kan je inderdaad wel vergeten. De wachtlijsten hierop zijn al stopgezet bij Schaap & Citroen. Bij een gouden Rolex Submariner zal korting nog wel mogelijk moeten zijn. Maar dan betaal je nog een service toeslag voor het verwijderen van de stoflaag.

5 likes

Hahahaha gaat lekker vanavond. Op hf

2 likes

Beste Rolexo, Op dit forum zitten liefhebbers van horloges die alle tijd hebben (snap je ‘m… tijd) om jou te helpen met alle vragen die je hebt, maar binnenstormen met de vraag hoeveel korting “ken ik krijgen” en “tweedehands vertouw ik niet”, doet me vermoeden dat dit forum wellicht niet bij jou past. Wellicht biedt de markt jou meer geluk en kan de plaatselijke “Hassan” je meer dan 17,3% korting bieden!

8 likes

Zou maar snel 1 kopen. Schijnt dat ze binnenkort gaan stoppen met de sub. Dus uit de collectie. Nou dan weet je het wel met de prijzen. Dus pak wat je pakken kan aan korting! :sunglasses::grin:

:beers:

3 likes