Rolex Submariner 114060 of 14060(M)

Eens en eens. Met als toevoeging dat bovenstaande alleen de Glidelock sluiting is, met de 5 digit band eraan.

Ach met een beetje mazzel ligt er in oktober eentje klaar in Dubai.
Met wat geregel en gedoe met valuta verschillen en belasting etc. kom ik waarschijnlijk net beneden de NL list uit.

edit: pas dan, na een paar weken onafgebroken dragen, zal ik een beetje kunnen oordelen.

1 like

Met dit wisselende weer echt wel top combi! Die oude sluiting zit de hele tijd te los of te strak met de 20 graden temperatuurverschil op 1 dag :smile:

Die sluiting op de Tudor Pelagos was werkelijk de bom. Jammer dat die klok verder zo lomp is. (Da’s persoonlijk natuurlijk … )

1 like

Hoef toch geen blikken band aan te zitten? Mijn 16610 uit 2007 heeft massieve schakels! Ik hoor niks rammelen. Ook de sluiting vind ik prima!

Tja de 116610 zal technisch gezien in vee opzichten beter zijn. Mag ik hopen, zal toch wel wat R&D uren in zijn gestopt om hem telkens te verbeteren.

Overigens vind ik de sluiting van de 116610 ook wel mooier. Stuk strakker.

1 like

Nee zeker niet
Ik heb het ook niet over deze modellen. Heb zelf de 16610 2x gehad en niks mis mee. Maar de band van de gmt voelde toch wat beter… Kijk ik heb een oude DJ gehad van 40 jaar en nu de nieuwe tja dat kun je echt niet vergelijken. De nieuwe zit toch echt wel beter en is ook beter. Van de 5 digit weet ik het niet. Die heb ik nooit gehad
Maar ik ben toch van de redelijk tot nieuwe modellen

Beide gehad, beiden verkocht en uiteindelijk gegaan voor de 116610…

Ondanks dat het maar 1 cijfer scheelt zijn het 2 totaal verschillende horloges. Feitelijk gezien zou je zo een keuze kunnen maken…helaas is het een emotioneel ding en zul je zelf de beslissing moeten nemen ondanks al onze goede en goed bedoelde adviezen…:wink:

1 like