Ik wil even mijn ervaring delen wat de Rolex Submariner betreft.
Ik ben nu sinds 3 weken in het bezit van een Sub ref 114060 en hoewel ik het eigenlijk heel lang een net niet horloge heb gevonden omdat ik hem te klein vond (droeg een PO XL) en toch wel uitgekauwd vond , in de zin dat het door iedereen word nagemaakt en tja gewoon eigenlijk niet en ik uiteindelijk toch gezwigd ben voor dit prachtige horloge (want dat is het echt ) wil ik mijn korte ervaring delen en graag weten wat de mede Sub dragers of liefhebbers ervan vinden .
Ik kan er redelijk kort over zijn :
Het draagt erg fijn
Het is prachtig afgewerkt , mooie bezel met een erg mooie wijzerplaat en als je aan de schijf draait ppppfffff tikje voor tikje genieten , kan geen andere klok tegenop.
Zeker niet te klein
Geweldige sluiting
Kortom , ik denk echt dat dit een blijvertje is , na een aantal snel gewisselde horloges zoals : Rolex Millgaus , Speedmaster , Aqua Terra nu de Sub en ik denk dus echt dat deze niet meer weg ga.
De Submariner is inderdaad een geweldig horloge en straalt een brok kwaliteit uit. De precisie van het movement behoort tot de besten ter wereld, het niveau van afwerking is zonder meer goed te noemen, het voelt erg stevig aan en de aflopende bracelet is een belangrijke factor in het ongeëvenaarde draagcomfort van de Sub.
Toch heb ik de Sub vorige maand verkocht omdat het qua uiterlijk toch een beetje een alledaags horloge is. Ik hou wel van horloges die de dans ontspringen en de Sub is juist het tegengestelde van dat. Het is misschien alledaags, maar het zit wel boordenvol karakter
Fantastisch mooi horloge. Mooie uitstraling, chique en kan ook goed met een pak.
Zoals eerder gezegd, misschien wel de mooiste duiker die er te koop is.