Rolex submariner 16610lv alias Kikker

Al lange tijd zit het in mijn hoofd voor een 5digit sub. Dacht eerst voor een 1680 van 77’ te gaan (geboortejaar) maar de sub lv alias kikker blijft me steeds volgen.
Was ooit mijn eerste sub die ik had en tja oude liefde roest niet he.

Dus nu rustig op zoek naar een full set 16610lv.
Dus als iemand er eentje heeft ? Feel free to offer

Ik zag pas een complete set met service bij @WristCandy. Maar wellicht heb je het zelf ook gezien

4 likes

Lug linksonder heeft wel een lelijke beschadiging

2 likes

Ik zie het inderdaad

Maar wellicht wat af te spreken dat het wordt opgelost via Tempus met laserwelden of zoiets. Zijn goed in wonderen verrichten. Heb er weinig verstand van hoor, wel een complete set met service van Tempus.

1 like

Ja die had ik ook al gezien en staat al best lang te koop.

1 like

Ik mis ook een duidelijke foto van het kroontje op de clasp. Is vaak ook niet een goed teken. Als die nog niet is plat gedrukt wordt dat vaak wel op de foto gezet. Maar de lugs lijken nog wel goed dik.

En het topstaat noemen met die buts en voor net geen 13k? Ik zie ze meestal voor 14/15k gaan. Maar goed heb hem niet in de handen gehad dus moeilijker te oordelen.

2 likes

Dat is wel zo inderdaad

Verder heb ik er te weinig verstand van.

Dat is wel ff 2 jaar terug hoor :sweat_smile:
Ik betaalde dat in dec ‘22.

Die van mij was mint (in elk geval een stuk beter dan die hierboven) met verse tempus service en mocht flink bloeden :money_mouth_face:

2 likes

Misschien hou ik de verkeerde kanalen momenteel dan in de gaten :upside_down_face::joy:

1 like