Rolex Submariner 16800

Bij mij om de hoek, net leuk contact gehad met de verkoper ga zo effe kijken. Hij vroeg ook of ik mijn daytona wilde meenemen denk een echte liefhebber?
Hoe dan ook rond 23:00 uur op crabbehof afgesproken👍

33 likes

Dit soort advertentie gaan volgens mij anders te werk. Geweld staat hoger op de prioriteiten lijst bij de politie dan internet oplichting.

Dit soort mensen willen niet afspreken maar hopen op die ene kerel die hem wel last opsturen en het geld overmaakt. Snel geld verdienen met heel weinig risico.

2 likes

pas maar op

1 like

Een gelukzoeker ben ik altijd wel een beetje, maar heb op dit moment het geld niet in kas. Was benieuwd of de foto’s wel klopten.

@Jurk als het een legit advertentie was geweest hoopte ik dat ik er iemand blij mee kan maken. Kan het op dit moment toch niet missen.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval!

1 like

Dat is attent van je!
Nou @Gnis gaat er vanavond al heen, dus komt goed :+1:

2 likes

Hij staat sinds 22 september online. Als zo iets echt is dan is het door alle hyena’s binnen uur weg.

2 likes

Hoezo? Jij weet toch precies waar je heen moet? :sunglasses:

4 likes

als iemand met een “risico” advertensie (user 1 week oud& prijs relatief laag) vraagt of je langs kan komen met een daytona… :sweat_smile:

2 likes

ben benieuwd!!! heb de advertensie ook vaak zat voorbij zien komen, met hebberige ogen.

Dit zie je de laatste tijd vaker voorbij komen. Ook op Vinted. Fake fake fake

Komt goed, ben er bijna maar kreeg net nog berichtje dat locatie toch gewijzigd is. Rij nu oud krispijn in. Heb die 4.800 cash bij me voor snelle deal.

12 likes

ook een 9mm bij? :rofl:

3 likes

Nee joh, @Dunzdeck met zijn Dirty Harry Pipa is mee. :+1:

1 like

Hartstikke bedankt @roelv1
Zojuist weer in de auto gestapt richting huis, komende vanuit Dordt. Flink end rijden maar het was het meer dan waard!

Bleek een wat oudere meneer te zijn die dit horloge zeker 20 jaar geleden had gekocht. Was tevens zijn eerste verkoop via marktplaats. Deed het vroeger gewoon via de markt.

Erg blij mee!

Ik zal thuis betere fotos maken.

32 likes

Vet! Gefeliciteerd

Nice! Ik zei meteen al dat deze legit was. :+1:

4 likes

Echt Oud Krispijn ook :joy::joy::joy:

2 likes

Nice dat ie ook meteen die kras op de bezel inlay, tussen de 30 en 40 even weggepoetst heeft voor je :rofl:

4 likes

Ik zou hem vragen per whatsapp een foto te sturen met een bepaalde datum en tijdstip die jij hem aangeeft. Daarnaast het horloge bekijken. Dan nog 3 x nadenken…

nou na mijn gevoel lijken er dingen niet te kloppen hoor