Rolex Submariner 16800

Hahaha… waarmee je bevestigt dat je er in trapte en bent gaan vergelijken om te zien of het niet echt zo was :joy::+1:.

Goeie @Flipperkast :ok_hand:

5 likes

als ik jou was zou ik dit ding laten checken. het witgoud op de indexering lijkt me te dik, het logo font ROLEX lijkt me ook te dik inclusief het kroontje, en de datum aanduiding oogt niet 2,5x ingezoomd.

plus de lume pip ziet er oorspronkelijk niet zo uit op een sub.
image meestal zo.

nou hoop ik het natuurlijk niet voor je. maar dit zijn dingen die mij opvalt die ik persoonlijk nog nooit op die manier heb gezien bij een sub. :thinking:

1 like

Waar trapte ik in dan? Het was echt toch? Meh ik wilde even kijken hoe goed Flipper zn best gedaan had, mbt hetzelfde horloge zoeken, qua tritium enzo, maar dat klopte allemaal :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Als jullie hem niet kopen, koop ik hem wel voor een zacht prijsje :crazy_face:

Benieuwd op de reactie

Prachtig van harte. Mooie deal.

Maar goed de prijs is er ook naar.

Best afgeronde facetten en een beurtje zal die ook wel nodig hebben na 20 jaar en die band mag ook wel wat strakker… Desondanks prima prijs.

Is deze lumepip dan ook nep? Na jouw gevoel…

afbeelding

1 like

Neehoor? Dat is dezelfde pip als die ik liet zien

Ik lees het al. Je hebt er verstand van.

Of je hebt een bril nodig. :laughing:

:v:

1 like

Zijn gewoon dingen die me opvallen die ik nog nooit gezien heb op die manier. Hoop het niet voor m natuurlijk. Maar sowieso altijd handig om te laten checken toch.

Dit is een grap toch? :joy:

1 like

Hij hunt op likes.

Zijn er nog mensen die €4800 overmaken dan? I kan het mij niet voorstellen.

Net als mensen geld overmaken naar een Nigeriaanse prins of hun wachtwoord geven aan een Indiaas call center.

1 like

Nice catch !!!

Heb je een foto?
Ik heb wel interesse.

Uiteraard is dat een grap!

In een van de eerste reacties postte @jehebtWATgekocht een link naar Gumtree. Zelfde tekst zelfde foto’s. Te koop in Leicestershire UK…

2 likes

Yep, zo ben ik. Misschien dat ik ook een instagram pagina ga starten :thinking:

@Petteflet haha ja, is een grapje voor de sfeer

1 like

Ik heb maar een berichtje gestuurd via MP en mijn tel nr gegeven voor direkt contact. Bleek een hele vriendelijke Nigeriaanse advocaat te zijn die de sub verkocht om geld vrij te maken zodat er een ervenis van €55.000.000 zou vrijkomen. Hij bood mij de kans aan om ook te participeren, uiteraard ben ik er op ingegaan. Was maar €2000, maar als ik €6500 zou overnaken met WesternUnion zou ik de sub er bij krijgen.
Die kans laat ik niet lopen!
Ik hou jullie oo de hoogte sukkels.

4 likes

Ahhh vandaar, ik dacht gisteravond dat het een keniaans hardloopteam was dat in oud krispijn op me aan het wachten was.

1 like

En je had niet ff beter het topic kunnen lezen alvorens als een pro erin te duiken?

1 like