ROLEX submariner 2019

Volgens mij nu rond de 9K en elke handelaar verkoopt ze boven de 10k.

8500

Hoe is €8950 dan veel te goedkoop?

Omdat het horloge zo gewild is de tweedehands waarde hoger is dan de nieuwwaarde. Kijk maar op Chrono24

Ja dat begrijp ik wel maar ik zou zeggen dat het gewoon normaal is en bij 6500-7500 pas van veel te goedkoop spreken? Hij maakt er nog steeds winst op bij €8950 verkoop.

Tuurlijk, jij wil ‘m voor 7500,- euro verkopen als je er 8500,- euro voor kan krijgen…

Huh… voor een gebruikte 114060? Wie wil er 1? :joy:

Kijk eens rond bij de handelaren zou ik zeggen …

Als ie hetzelfde vraagt als een (goed aangeschreven) handelaar kopen mensen liever daar.

Of een particulier is wat anders: maar mijn Sub mag daar voor vertrekken :smiley:
Kom maar op met die pb’s. :muscle:

1 like

Bij een handelaar zijn ze vaak duurder… een Sub uit 2019 kost daar boven de 9K euro en een Sub Date richting de 10K euro of erboven.
Mij maakt het allemaal niet uit, ik heb in november een Sub Date aan de 2019 list prijs gekocht. :blush:

Het gaat hier toch ook gewoon om een particulier? Dan is 9K toch helemaal niet zo’n gekke vraagprijs?

1 like

Pfff,wat een financiele krachtpatserij hier in de Rolex topics!:disappointed_relieved:
Wat is nu eigenlijk de hobby, horloges of euro’s………:open_mouth:

3 likes

Precies dus als je 9K (afgerond) dan veel te goedkoop vindt ben je volgens mij al behoorlijk gehersenspoeld. :joy:

4 likes

Rolex = Euro’s dus beide?

Ik vind de prijs helemaal niet vreemd. Eerder redelijk

Ja normale prijs dacht ik ook, 9K veel te goedkoop noemen is niet normaal.

1 like

Verkoper was blijkbaar snel bereid om het horloge voor 8100,- euro te verkopen, en dat is wel wat laag als je naar de huidige markt kijkt.
En verder hou ik erover op… :+1:

1 like

Als het zo verder gaat steekt de sub de hulk nog voorbij.Is het dan niet beter dat “iedereen” voor de hulk gaat want die gaat waarschijnlijk uit het gamma.

Ik zou eerder voor de BLRO gaan :smiley:
Ik zou overigens geen enkel horloge, ook een Rolex niet boven list kopen. Dat terzijde :wink:

2 likes