ROLEX submariner 2019

Graag zou ik eens jullie visie willen horen aangaande deze submariner.Ik zag deze in een advertentie en heb reeds de nodige toenaderingen gedaan bij deze particuliere verkoper.
Hier een aantal foto’s:

Moeilijk om zo te zeggen via een foto. Tegenwoordig zijn er echt hele goede AA namaan exemplaren. Ik zeg altijd buy the seller. Wat is de prijs? Daaraan kun je al heel wat afleiden.

1 like

Dozen en pasjes zijn ook te koop. Check nummer pasje en horloge iig

1 like

Die beste man heeft zijn prijs gezet op 8950 euro

Welk jaar?

Is een 2019 en zou gekocht zijn in Monaco.Alles zit erbij enkel een kasticket of factuur ontbreekt!

Monaco is geen probleem. Echter deze prijs is wel heel scherp. Bij twijfel ging ik altijd langs een juwelier. Ik vind vooral de prijs verdacht.

1 like

Heeft hij geen foto vh serienummer in de kast?

Bij een horloge van nog geen jaar oud is dat al wel een beetje opvallend. Zegt niks over de echtheid, maar zou mij aan het denken zetten.

2 likes

Kan je hem niet door een deskundige juwelier laten controleren voordat je de koop maakt. 9k is een hoop geld!

En hoe is de betaling geregeld?

1 like

Precies. Er zijn nog andere manieren om opgelicht te worden.

De prijs is echt veel te goedkoop. Ik zou het niet aandurven. Dit is bijna de inruil prijs tegenwoordig…

1 like

De betaling zou geregeld worden in een lokaal met camera of bij een Rolex dealer.

Allright. Walk away. :+1:

2 likes

als t stinkt…afspreken bij rolex dealer en laten nakijken.

Oeps!

1 like

hij wil gewoon niet laten zien hoeveel euro’s hij pakt :smile::upside_down_face:

1 like

Op zich is de listprijs van 2019 voor meesten geen verrassing vermoed ik. :wink:

3 likes

Het zou mij verbazen als een Rolex dealer dat toestaat. Prive verkoop.

No go dus.

1 like