ROLEX submariner 2019

Behalve dat ze wellicht liever hebben dat je dat elders doet. :upside_down_face:

Normaal gesproken hoeven zij geen particuliere verkoop door anderen in HUN zaak toe te staan.

1 like

Als ik die dealer nu zijn tijd betaal voor het te bekijken?

Ik ben hier ook benieuwd naar! Ik denk dat een AD je niet gaat helpen.

Het bekijken zullen ze wel doen maar niet toestaan dat de deal in de winkel wordt afgehandeld.

1 like

Mijn advies: niet doen

1 like

Kun je scherpere foto’s krijgen? Op deze kun je het niet echt zien

Spijtig genoeg niet,dit zijn de scherpste die ik ontvangen heb.

Ik heb nog nooit een factuur of aankoop bon gekregen bij mijn Rolex aankopen. Dus dat zegt niets!

1 like

vandaag nog mijn daytona gaan laten checken.is gewoon rolex service dus ik weet waar ik t over heb.

Ik snap je vraag.

Maar:
Stel nou dat ‘we’ obv deze foto’s zeggen dat ie echt is èn wetende dat replica’s tegenwoordig alleen met een loep+kennis van echt te onderscheiden zijn, zou je dan overgang tot aanschaf?

3 likes

Horlogedeksel open maken en even het balanswiel bekijken, dat geeft het meeste zekerheid.

1 like

Jahaaa a maar je hebt hem daarna toch niet de winkel verkocht aan een ander er daar afgerekend? Goed lezen is een gave.

2 likes

mja komma neuken voor sommigen ook blijkbaar.uiteraard gaat een ad niet toestaan dat je een rolex verkoopt binnen zijn winkel.beetje gezond verstand.laat het gewoon altijd nakijken bij rolex voordat je hem aankoopt…dat maakt deel uit vd service en dan ben je safe.

1 like

bij twijfel NIET doen. Prijs is ook veel te laag.
Ik zou Ramon bellen en deze kopen. Veilig.

https://www.crownguard.com/collection/2402/rolex-submariner-116610ln-40mm.html

3 likes

Hier nog even een kleine update: na het lezen hier van vele terechte onheils berichten heb ik de verkoper gevraagd om mij het horlogenummer te melden,wat hij uiteraard ook vlotjes deed……….
Het nummer T xxxxxxx (7 cijferig),wat kan ik hier van afleiden volgens jullie?

Heeft hij je een foto van het nummer gestuurd of alleen het nummer?

Je kan het nummer even Googlen wellicht?

Verder geen idee wat je hiermee kan, denk niet dat checken bij Rolex een optie is toch?

Enkel het nummer.

Zelfs als ie nu legit is, is het nog maar de vraag of de verkoper het horloge echt heeft of doet alsof.

Zou liever meer betalen voor zekerheid.

2 likes

Bijzonder dat je ondanks alle signalen en adviezen toch met dit horloge bezig blijft.
Als alles klopt aan dit horloge en hij wilt er 8100,- euro voor hebben dan was dit horloge toch allang verkocht . ( prijs is onder list… )

Koop op een vertrouwd adres en betaal iets meer.
Bij Crownguard staat er 1 voor 10500,- euro en dan weer je zeker dat het goed zit.

1 like