Rolex submariner 50 years

Ik ben al een tijd weg van de rolex submariner de 50 jarige versie. Wie weet wat de levertijd is en wat hij precies kost? mvg robert

Daar zijn genoeg topics over. Gebruik de zoekfunctie, zou ik zeggen.

Voor 4600 euro kan je 'm nieuw krijgen, iets minder vast ook nog wel…

Ik heb een aantal duurdere horloges verkocht (de afgelopen 1 1/2 jaar), met als doel deze 50 years aan te schaffen. Ik heb familie in Zwitserland en er werd er 1 voor mij “apart” gehouden. Ik heb hem gepast een paar dagen gedragen en ik kwam tot de conclusie dat ik de horloges voor niets had verkocht (1 met spijt achteraf). Ik vond het een teleurstelling, dit is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik had het gevoel dat ik een Invicta o.i.d droeg.

En inderdaad nog gewoon nieuw te koop, met wat rondbellen zelfs zonder wachttijd, zo hard gaan ze niet.

Door de handelaren wordt het exclusief voorgesteld, in werkelijkheid niet echt bijzonder. Bij de dealers voor minder dan 4370 euro te koop,als je contant betaalt. Levertijd =6 a 7 weken. Sommige mensen kopen m bij de dealer, leggen er 400 op en verkopen m gelijk weer alsof het zo’n bijzonder model is. Geldt ook voor de handelaren.
Bij de ene dealer hoor ik 6 mnd, bij andere weer een jaar levertijd…en bij sommige 6 weken. Mijn tip zou zijn: verkijk je er niet op, groen verveelt (mij) snel. De zwarte kun je trouwens ook overal mee combineren qua kleding, groen niet. Ook heel waardevast, mocht je dat op prijs stellen. Maxi-dial komt ook al op de GMT (gd/st) dus daar hoef je het wellicht ook niet voor te doen.

groet

of koop voor die pakweg 4200 euro een IWC portugieser chronograaf :wink:

Ja, maar dat is meer klassiek dan sport, zou ik voor dat geld liever een Ingenieur kopen, nog veel unieker dan een Sub. Of een Ulysse Maxi M. D. of nog even sparen en een Glashutte Sport Evolution, Girard P. , Vacheron Overseas, of een Tudor.

Ja, maar dat is meer klassiek dan sport, zou ik voor dat geld liever een Ingenieur kopen, nog veel unieker dan een Sub. Of een Ulysse Maxi M. D. of nog even sparen en een Glashutte Sport Evolution, Girard P. , Vacheron Overseas, of een Tudor.

ja dat zijn naar mijn mening uniekere horloges.