Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Te koop: deze recent ingeruilde 5513.
Het horloge heeft een prachtig originele patina op zowel de wijzers als de indexen. De wijzerplaat verkeert in uitstekende staat, zonder enige vlekjes of onregelmatigheden. De kast is mooi dik, zonder noemenswaardige deuken of krassen. De gemonteerde band is een latere, solide 93150, wat het horloge wat geschikter maakt voor dagelijks gebruik. De inlay is een zogeheten late 70’s – early 80’s midfont, met enkele gebruikssporen.
Het horloge wordt geleverd met papieren die gedateerd zijn op 1969. Of deze oorspronkelijk bij het horloge horen, laat ik graag aan de nieuwe eigenaar om te beoordelen — ze worden in ieder geval meegeleverd.
Het uurwerk loopt momenteel niet helemaal optimaal; een servicebeurt wordt daarom aangeraden. Hier is in de prijs rekening mee gehouden.
Inruil is beperkt mogelijk.
Bezichtiging vindt uitsluitend plaats in een openbare ruimte, tenzij we elkaar persoonlijk goed kennen
Merk en model: Rolex Submariner 5513
Diameter: 40
Leeftijd: 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2025
Factuur en/of certificaat: zie beschrijving
Originele doos en/of eventuele accessoires: -
Verzendkosten of afgehaald: persoonlijke overdracht heeft de voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): zie beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: 1520 non hacking
Vraagprijs: €11.500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.