Rolex Submariner Date 126610LN 02/2024

(Enkel) Te koop:

• Merk en model: Rolex Submariner Date 126610LN
  • Soort uurwerk en kaliber: Rolex Caliber 3235
  • Diameter: 41mm
  • Leeftijd: 23-02-2024
  • Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-05-2024
  • Factuur en/of certificaat: aankoopfactuur van CrownGuard ter inzage aanwezig en alles geheel compleet behorende bij een Full-set zoals origineel geleverd.
  • Originele doos, papieren en eventuele accessoires: compleet als Full-set
  • Verzendkosten of afgehaald: ophalen of afspreken in regio Eindhoven (NB) heeft de voorkeur
  • Betaling: uitsluitend via bancaire overboeking/-schrijving
  • Conditie (krassen, werking etc): zeer spaarzaam gedragen tijdens speciale gelegen (geen daily) en daardoor in zeer mooie (uiteraard ongepolijste) staat, 96/100
  • Vraagprijs: € 12.450,- of een heel mooi bod in die richting van een echte liefhebber (en geen koopjesjager).:wink:
  • Geen inruil

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

18 likes

Midweekse UP!:arrow_up:

Zaterdagse UP!:arrow_up:

:arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down:

Vraagprijs: € 12.250,- of een heel mooi bod in die richting van een echte liefhebber (en geen koopjesjager).:wink:

4 likes

Zondagse UP!:arrow_up:

Er is al wel wat gesnuffeld, maar er kon afgelopen week niet worden doorgepakt, aangezien ik in Portugal was met m’n Panerai Radiomir.:wink:

Inmiddels weer terug, dus ik ben weer beschikbaar voor een leuke ontmoeting cq. deal voor deze prachtige Submariner Date van de laatste / meest recente serie!

1 like

:arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::bangbang:UP:bangbang::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up:

:arrow_right::arrow_right: € 12.000,- rond en vast!! :arrow_left::arrow_left:

4 likes

:arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up:

2 likes