Rolex submariner “De Hulk” MarkIII

TE KOOP.

Merk en model: Rolex submariner 116610LV ‘De Hulk” Mark III (2017)
Diameter:40mm
Leeftijd:02/2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/2024
Factuur en/of certificaat: Gekocht bij Steiner. Factuur en certificaat+waardeverklaring
van Steiner t.b.v. verzekering aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires:complete set, dozen, boekjes, alle schakels en certificaat e.d.
Verzendkosten of afgehaald in regio: uitsluitend persoonlijke overdracht regio Almere of in nader overleg elders maar op openbare en veilige plek.
Conditie (krassen, werking etc): Heeft lichte gebruikssporen m.n. op de clasp. Het uurwerk loopt keurig (binnen de geldende specificaties). Indien gewenst kan ik een filmpje maken op de timegrapher. Op de schaal van 10 zou ik het horloge een 8 geven.
Soort uurwerk en kaliber: automaat kaliber 3135
Vaste prijs: €16.250,- ( voor zover ik kan zien op chrono de goedkoopste fullset Mark III in de EU ).

Het horloge is geserviced bij/via Steiner en door mij aangekocht in augustus 2024. Het horloge is in afwisseling met andere horloges gedragen.

Reden van de verkoop is voornamelijk dat ik wat wil minderen in aantal. Indien het niet tot een vlotte verkoop leidt, zal ik het horloge uit de verkoop halen en een ander horloge te koop aanbieden, om mijn doel te bereiken. Indien u eventueel een 116500ln/126500ln met witte wijzerplaat bezit en zou willen ruilen is dat een mogelijkheid indien u 2 horloges ( bv met een mooie Zenith Chronomaster El Primero 41mm 03.2040.400/69.C494 in topstaat ) van mij overneemt.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Betalingen kunnen uitsluitend via een bankoverschrijving en de verkoop aan HF-ers met minimaal trustlevel 2 of aan mij reeds bekenden.

Als u meer info en/of foto’s wilt hoor ik dat graag.
Nou heb ik een mooie invulling aan deze druilige dag gegeven.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

40 likes

:arrow_up:
Indien u in het bezit bent van een YM 42mm 126658 of 126659 kom ik graag met u in gesprek. Grote kans maakt ook een Daytona 126518/126519. Wel met een extra inruil eb opleg mijnerzijds. De inruil prijs van de Hulk zet ik dan wel op €16.950,-. Echter directe verkoop blijft de voorkeur hebben.
Grt. Hans.

1 like