De geprinte kroon tussen Swiss Made is trouwens ook knetter scheef uitgelijnd tov. de 6uurs lume
Net andersom
12 => 6 staat de X thv de marker.
6 => 12 staat de R thv de marker.
Of de AD heeft me een valse Sub verkocht
Ik zou zeggen vals, de bedrukking lijkt me slordig maar dat kan ook door de foto komen.
Kan je enkel irl beoordelen
Ik heb die filmpjes op YouTube wel eens bekeken … volgens mij is zo’n superkloon op basis van wat foto’s tegenwoordig nagenoeg niet te onderscheiden van het origineel, zeker niet wanneer je er geen origineel naast hebt … om nog maar niet te spreken of sommige originele onderdelen die er door die mensen ingezet worden.
Bovenal natuurlijk enorm treurig als je met dat soort replica horloges rondloopt
T enige nuttige wat ik kan zeggen is dat, wanneer het op uitlijning van de rehault aankomt daar bij originele rolex ook nog wel eens wat aan mankeert
Hoeveel mensen zouden er rondlopen met zo’n kloon, de volle mep afgerekend hebbende, en het niet weten. Dan maakt het eigenlijk niet eens meer uit; heerlijk zijn de onwetende
Hoe doe je dit doorgaans? Heb even geen beeld bij deze handeling…
De secondewijzer lijkt zwart waar ie volgens mij goud hoort te zijn. Ik ben alleen geen Rolex kenner. Of is dat lichtinval?
Edit: andere wijzers lijken ook andere kleur of ben ik scheel?
Dat is sowieso irritant volk
Edit:
Bij mij staat de gehele discussie nog online.
Ik zal mijn collega daar eens porren.
Ik heb bij die van mij gekeken. Is heel lastig te beoordelen, omdat je met een hoogteverschil zit tussen de x en het -. Bij mij zit hij uiteraard exact gelijk, maar als ik de hoek iets verander ga je verschil zien ivm de hoogte.
In mijn optiek zou hij echt kunnen zijn, zekerheid heb je pas als je hem openmaakt.
Is dat een 18k stalen Submariner?
Is zo totaal niet te beoordelen!
Omdat jij mod bent misschien? De laatste onderdelen sinds de modbreak zijn weggehaald. Wel jammer, nu komen we nooit te weten wat die kerel er nog over wilde zeggen.
Er is een deel na de modbreak weggehaald (dat kan ik als crew inderdaad nog zien) maar de aanleiding van jouw topic hier staat er nog.
Wat er weg is gehaald is niet heel spannend. Herhaling van wat reeds gezegd is: niet zo druk maken om andermans horloge en daarnaast nog wat andere gebruikers die relatief stellig zijn dat het een fake horloge betreft.
Antwoord van de eigenaar of het een echt exemplaar is of niet staat er niet tussen in ieder geval.
Meer kan en wil ik er niet over loslaten. Zie dat een Pagani Design van dezelfde user weg is gehaald omdat het een replica betreft waar dit merk verder wel vrij besproken kan worden. Lijkt een beetje met twee maten gemeten te worden.
Ik heb de discussie live gevolgd en vond het de moeite niet waard om me er verder in te mengen juist omdat die kerel zo’n fucking huilstruik is…
Ik had ook wijzer moeten zijn… het horloge boeit me eigenlijk geen zak maar ik had niet door dat het zó’n vervelende kerel is.
Je hebt ook volkomen gelijk hoor, zie ook mijn reactie hier boven. Wist niet dat die gast zo om de pot heen draait en zulke zuigende reacties plaatst. Voor ik het wist zat ik er in zeg maar.
Doe eens een linkje naar de discussie?
Sowieso teveel
Ik snap niet waarom iemand een nep-Rolex wil maar ik snap ook niet dat iemand een échte Rolex wil die niet te onderscheiden is van een neppe
Dit doet wel zeer…
Zoveel waarheid