Rolex Submariner goud/staal | Echt of nep?

Heb een discussie met een enorm vervelend persoon en het gaat over dit horloge. Ik heb geen verstand van Rolex maar wat mankeert hier aan? Is het nep of echt?

3 likes

Op eerste oog zeg ik is echt, maar dat is mijn ongetrainde oog

Maar als jij tegen je vriendin zegt dat het horloge maar 250 euro was, dan moet je niet raar opkijken als zij dan denkt dat het nep is hè.
Dat is dan part of the game. Just saying.

OT: Ziet er goed uit. Maar er zijn helaas super clones die er net zo uit zien. Wat zijn de argumenten waarom het echt of nep zou zijn?

22 likes

Nep, als je moet vragen uitgaan van nep valt de schade mee.

Haha, nee het is op een ander forum.

1 like

Echt, ik zie niks raars er aan en het goud heeft ook de kleur zoals het hoort.

En wat zijn de argumenten dan van de vervelende persoon?

Niks. Hij heeft een verleden met replica’s posten en met deze moesten wij maar raden of hij echt of nep is. Behalve dat is het echt een oervervelend, zuigend mannetje. Negeren is het beste maar ik ben er te diep in gegaan tot mijn enorme spijt.

4 likes

OT: Papieren, doos, gewicht. Je moet hem in de hand hebben en openen om het bijna zeker te weten. Zie zelf geen gekke dingen aan deze foto.

Vaak zie je bij hoge kwaliteit clones dat de cijfers in de bezel wat korrelig zijn. Deze zien er goed uit. Ik zou ook zeggen echt. Echter zijn er ook genoeg hoge kwaliteit clones in omloop waar gen onderdelen op gezet worden, denk hierbij aan bezel, rehaut, dail, hands, crystal etc… Laat hem maar eens een foto sturen van het uurwerk dan hebben we het zo gezien :wink:

1 like

Misschien mist het wel de x, maar dat kunnen we zo niet zien :face_with_monocle:

1 like

daarvoor hoef je toch niet naar een ander forum te gaan. die hebben we hier ook.

41 likes

Ik zou zeggen het zijn allemaal echte onderdelen die we zien.