Rolex Submariner goud/staal | Echt of nep?

Heb een discussie met een enorm vervelend persoon en het gaat over dit horloge. Ik heb geen verstand van Rolex maar wat mankeert hier aan? Is het nep of echt?

3 likes

Op eerste oog zeg ik is echt, maar dat is mijn ongetrainde oog

Maar als jij tegen je vriendin zegt dat het horloge maar 250 euro was, dan moet je niet raar opkijken als zij dan denkt dat het nep is hè.
Dat is dan part of the game. Just saying.

OT: Ziet er goed uit. Maar er zijn helaas super clones die er net zo uit zien. Wat zijn de argumenten waarom het echt of nep zou zijn?

22 likes

Nep, als je moet vragen uitgaan van nep valt de schade mee.

Haha, nee het is op een ander forum.

1 like

Echt, ik zie niks raars er aan en het goud heeft ook de kleur zoals het hoort.

En wat zijn de argumenten dan van de vervelende persoon?

Niks. Hij heeft een verleden met replica’s posten en met deze moesten wij maar raden of hij echt of nep is. Behalve dat is het echt een oervervelend, zuigend mannetje. Negeren is het beste maar ik ben er te diep in gegaan tot mijn enorme spijt.

4 likes

OT: Papieren, doos, gewicht. Je moet hem in de hand hebben en openen om het bijna zeker te weten. Zie zelf geen gekke dingen aan deze foto.

Vaak zie je bij hoge kwaliteit clones dat de cijfers in de bezel wat korrelig zijn. Deze zien er goed uit. Ik zou ook zeggen echt. Echter zijn er ook genoeg hoge kwaliteit clones in omloop waar gen onderdelen op gezet worden, denk hierbij aan bezel, rehaut, dail, hands, crystal etc… Laat hem maar eens een foto sturen van het uurwerk dan hebben we het zo gezien :wink:

1 like

Misschien mist het wel de x, maar dat kunnen we zo niet zien :face_with_monocle:

1 like

daarvoor hoef je toch niet naar een ander forum te gaan. die hebben we hier ook.

41 likes

Ik zou zeggen het zijn allemaal echte onderdelen die we zien.

Even met een spiegeltje naar de onderkant van de wijzers kijken. Als dat eruit ziet alsof ze zijn afgewerkt met een schuursponsje, dan is het een echte :slight_smile:

4 likes

Oh dan is hij echt

afbeelding

3 likes

Ik gok dat iemand met een nepperd ook niet zo gretig is om een hoge kwaliteit foto te sturen met de kans dat ie daarna voor paal staat.

2 likes

Met alle respect voor jou @KaiseRRuby Ruben, want voor zover ik je ken ben je een heel tof HF lid, waarom moeten we gaan kijken of een Rolex van een vervelend persoon op een ander forum echt of nep is?

2 likes

Je moet helemaal niks, hahaha. Je mag van mij lekker op de bank gaan liggen en dit totaal negeren. Maar soms heb je gewoon iets en dan weet je dat je er te ver in bent gegaan en dan kun je het niet meer loslaten. En nu moest ik het weten ook.

Kwam net iemand hier op kantoor een grote doos van die Celebrations brengen. Dan weet je dat je eraf moet blijven en dat lukt dan even en dan gaat iemand je die Celebrations aanbieden. En toch moet je er vanaf blijven.

Dat heb ik daar. Kan misschien beter een rondje gaan lopen, dan ben ik er ook vanaf.

10 likes

Haha ja wel herkenbaar dit :rofl:

1 like

Haha verdorie, nu baal ik weer van mezelf.

2 likes