Rolex Submariner ref. 14060 uit 1999 ('Swiss Only'!)

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop: een keurige, originele Rolex 14060 Submariner met relatief zeldzame ‘Swiss Only’-wijzerplaat in perfecte staat (alleen geproduceerd in 1999). De kast is dik en symmetrisch en heeft de juiste A-serial voor ‘Swiss Only’. De 93150/501B oysterband heeft weinig rek, 11 links, diver’s extension en de juiste X-codering (1999). De bezel is eveneens origineel en periode-correct, geen service. Het horloge loopt zoals het hoort, maar er is geen servicegeschiedenis bekend.

Kortom: een nette, originele versie van de relatief zeldzame ‘Swiss Only’ 14060 Submariner; net wat specialer dan een ‘gewone’ 14060. In 2018 is hij verkocht aan de vorige eigenaar (van wie ik hem heb gekocht), door Spiegelgracht Juweliers te Amsterdam. De foto’s laten de staat van het horloge m.i. goed zien, maar stel gerust vragen als je ze hebt :slight_smile:

Merk en model: Rolex Submariner 14060
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1999
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Factuur en/of certificaat: factuur Spiegelgracht Juweliers (2018)
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt maar netjes; zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Rolex cal. 3000 automaat
Vraagprijs: 7.650,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

48 likes