rolex submariner

Ik zoek een vintage submariner zo van rond het jaartal 1956 waar zou ik dat eventueel kunnen vinden.Mag ook een website zijn die ze verkopen of verder kunnen helpen.Alvast bedankt.

Probeer eens bij steinermaastricht.nl en amsterdamwatchcompany.nl

Veel succes en altijd benieuwd naar foto’s!

tuurlijk foto’s maar ik moet er eerst een zien te vinden.Alvast bedankt voor de adressen.

Ben altijd wel in voor handige linkjes en bij de eerste hebben ze er gelijk al eentje liggen voor je!

suc6

Moet je vooral bij Steiner doen, ben dan benieuwt of jij je papieren krijgt
of er net als ik 3 maanden op moet wachten. (en nog steeds)

Ik heb al diverse keren via de mail contact gehad dan krijg je: de vorige eigenaar is op vakantie of hij moest de papieren nog opzoeken en ga zo maar even door. Deze man met zijn zogenaamde jaren lange ervaring kan lekker praten en daar trap je dan met open ogen in.

Ik had een JLC Memovox verkocht en een Breguet 3807 aeronavle lim. edition gekocht. Dit model stond al heel lang op mijn verlanglijst (dit
omdat het een kobaltblauwe wijzerplaat betreft en een saffier glazen achterkant) Hij had hem net ingekocht van een zeer goede klant alleen de papieren moesten nog worden toegestuurt maar dat zou in een dag of 2 geregeld zijn. Het zijn intussen 3 maanden.

Dat is inderdaad niet zo netjes. Dan zou ik allang gebeld hebben met een reden van uitstel. Van dit soort situaties krijg ik altijd huiduitslag…

Gerwin

Na de reactie van Philipp deze eerste rwactie maar met een korreltje zout nemen wat betreft Philipp zelf. In zijn algemeenheid laat ik de reactie staan.

Gerwin

Laatste aanbod van mijn kant was dat ik de Breguet per direkt voor het volledige bedrag terug zou nemen, sindsdien helaas niets meer gehoord! Mijn aanbod staat nog steeds en kan in 1 dag gerealiseerd worden. Jammer om dan nu hier de halve waarheid neer te leggen.

Grt.Philipp

Jaap, je gratis weekend Maastricht staat nog steeds of ben je dat vergeten? Dacht dat jij het type was dat liever zelf komt kijken dan vage opmerkingen van andere overneemt.

Grt.Philipp

Ik kan alleen maar zeggen dat je met Philipp direct, correct en snel zaken af kan handelen en dat mijn oordeel op persoonlijke ervaringen berust. Mensen die deze ervaring niet hebben wil ik dan ook vragen om hun oordeel voor zich te houden en niemand onterecht te veroordelen of te schaden. We zijn allemaal volwassen, toch?

Fijne avond verder,

Harm

Lijkt me niet echt een oplossing, als ik een horloge lang heb gezocht dan heb ik liever de papieren dan mijn geld terug.
Zoek nog maar eens snel hetzelfde model.

Je hebt gelijk Harm, ik heb intussen philipp al een PM gestuurd.
Maar volwassen of niet: afspraak is afspraak.

Daar heb je volkomen gelijk in. Als iedereen zo dacht dan was veel meer helder.

Slaap lekker.

Harm

Mijn zoektocht loopt nog steeds ben de halve wereld al rond geweest via het internet zo gezegd.Kom er wel een paar tegen van rond het jaar 1956 maar veel is het niet.

Ben je al langs AWC geweest? Zij kunnen als je een duidelijke omschrijving van het horloge geeft helpen met de zoektocht naar het horloge. Komt doordat ze meerdere contacten hebben voor vintages.

Nee ben er nog niet langs geweest maar zal dit gauw doen.

Even bellen is mischien handiger als je van ver moet komen. Ze hebben niet heel veel in hun zaak en vast niet toevallig een Rolex uit 1956:)

Wil nog even verder kijken in amsterdam bij de andere juweliers gelijk een dagje uit.

Ik kan je een gave orginele rolex submariner - James Bond ref.no. 6536/1 uit II 1956 aanbieden. Kost een paar centen maar dan heb je ook echt iets heel aparts wat ook direkt een goede investering is gezien de laatste prijsontwikkelingen.

Grt.Philipp

Wat moet dat kosten ;)…