Na al enig tijdje verliefd te zijn op de Rolex Submariner (black 2010), zou ik deze mezelf graag veroorloven. Helaas ben ik student en kan ik dit niet betalen. Ik zat meer te denken aan een lookalike/homage of een replica.
Ik weet het ja… een replica kan niet, maar toch.
Mijn vraag aan jullie is, weten een goede en vooral veel lijkende homage?
En/of een goede en mooie replica voor een redelijke prijs + adres.
Time Cat je hebt helemaal gelijk. vind de ocean one ook nice, maar wel duur…
Ja dat zou ook mooi zijn, maar een submariner date kost gauw 3000 euro. of 4000 euro en is hij al een poosje oud. kan beter even wachten en een echte kopen en nieuwe dan. de 2010 is zo mooi, maar dat doe ik later als ik een baan heb en dergelijke.
Steinhart is een optie tot je een echte kan kopen.
Goed uurwerk(een replica heeft géén goed uurwerk dus dat is geld weggooien)en je hebt zeker iets wat er op lijkt.
Beetje zoeken en je vind er wel één voor minder als 300 euro.
Als je dan eenmaal een echte hebt, kun je de steinhart als werkklok gebruiken,zodat je Rollie netjes blijft.
Succes.
omega en breitling duikers zijn toch ook toffe
’merk’ horloges die misschien wat sneller in het
budget vallen.
Breitling en Omega vallen voor hem toch ook niet in het budget. Een mooie Omega of Breitling duiker kost ook al 2,5-3 mille en dat kan natuurlijk nog oplopen. Ik zou zelf voor een mooi merkhorloge gaan. Een seiko duiker bijvoorbeeld. Gaan ook jaren mee en heb je toch een Seiko, wat misschien niet de koning onder de horlogemerken is maar onder het grote publiek toch zeker bekend.
niet eens, een mooie omega of breitling duiker is er 2e hand vanaf 800,- Welliswaar geen 2010 model ofzo maar dat betekent niet dat er geen mooie te krijgen zijn van die prijs. origineel.
ik zou die 300 in je pocket houden, zoeken voor een budget seiko horloge en ff doorsparen.
als student moet 800 wel mogelijk zijn (ik ben zelf student).
tenzij je natuurlijk 0,0 geduld hebt in dat geval zou ik 300 uitgeven voor een betere seiko en rolex verdringen in de geest. met name de replica’s… daarvan krijg je ongetwijfeld een naar gevoel van.