Rolex Submariner

Oke… aardig cadeau dan… met ongeveer 7500 tweedehands! ::o Vergeet niet foto’s te posten van dit prachtige horloge! :wink:

Een Daytona van je opa… >X>X>X Joh… :sunglasses: Met een saffier glas of zo’n oud plexi glaasje?

Aangezien jij liever een sub hebt, doe ik niet flauw verder, zeker niet als er 6263 op die Daytona staat…
Neem die Daytona maar mee naar Maastricht (vergeet het doosje & papieren a.u.b. niet) en jij mag je dan bij Martens de allernieuwste sub uitzoeken… ruil ik die met je voor die oude Daytona… :+

Zonder gekheid…Maak eens een plaatje a.u.b.?

gr. Roel

Truste Ricardinho48-)

Heb momenteel geen camera… maar het gaat wel om een nieuwe daytona, wist echter niet dat deze zo duur waren…

En je opa wel?

Camera? Nope

Freddy’s return ? :S

Ron

Ricardinho4 schreef:

Ik heb er es goed naar gekeken, volgens mij is hij echt. Morgen even naar de dealer van Rolex en laten checken, maar opa heeft hem gekocht met bon van schaap en netjes een doos en alles erop en eraan. Als je real pics vergelijkt met deze. Klopt et. Maar moet toch even de band goed laten stellen dus ga ik ff langs.

Als je opa deze nieuw heeft gekocht voor je , hoef je deze toch niet te laten checken door een Rolex dealer???

Ron

Ricardinho4 Schreef:

Heb momenteel geen camera… maar het gaat wel om
een nieuwe daytona, wist echter niet dat deze zo
duur waren…

Ze zijn al te koop vanaf een tientje :smiley:

Voorlopig heb je het voordeel van de twijfel maar zeg nou zelf… dit is weer eens een onmogelijke post;

Je hebt nauwelijks budget maar wilt een sub… dan gaan we je helpen met alternatieven (zonder dat het ontspoort, hulde aan het forum (tu) ) en dan… uit het niets komt je opa met een klok van listprice 7650,- (maar dan heeft hij op een wachtlijst gestaan want bijna iedereen moest tot een jaar geleden 8500,- betalen)… met een rekening van Schaap & meloen.

En vervolgens post jij met een droog gezicht dat je denkt dat de klok wellicht echt is maar je gaat er toch maar even mee langs een juwelier…

… ik zet in elk geval de Jupiler en de pindarotsen alvast klaar (tu)

:smiley:

Gr. Roel

Klopt, maar zoals ik zei. Moet ik de band nog ff laten verstellen.

haha ja heel onverwachts, kijk je checkt em toch even. gewoon omdat ik dat leuk vind. echter begreep ik van opa ook niet of hij em al besteld had of iets dergelijks(wachtlijst). echter komt er ooit in de toekomst nog een sub.

trouwens weten jullie hoeveel een sub date ss black nieuw kost?

Ricardinho4 Schreef:

haha ja heel onverwachts, kijk je checkt em toch
even. gewoon omdat ik dat leuk vind. echter
begreep ik van opa ook niet of hij em al besteld
had of iets dergelijks(wachtlijst). echter komt er
ooit in de toekomst nog een sub.

trouwens weten jullie hoeveel een sub date ss
black nieuw kost?

Tuurlijk kerel… haha… heel logisch… Je krijgt een waan-zin-nig cadeau dat je vervolgens nonchelant wegstopt en verder vraag je nergens naar…

Dat maak je mij niet wijs… ons vraag je het hemd van het lijf en aan opa wordt niet eens gevraagd hoe hij aan zo’n klokje komt…

Gezondheid!

gr. Roel

Een student heeft toch tegenwoordig op z’n minst een mobiel?
Daar kun je niet alleen mee bellen maar (als je een redelijk nieuwe hebt) ook een foto mee schieten?
Ach toe nou, laat ons ook even mee genieten met dit alleraardigst kadootje?

gr Ron

Krabong aangezien ik op kamers zit en me familie weinig zie… Me opa spreek ik op dit moment ook niet. Me moeder heeft het opa meegenomen en spreek hem binnenkort weer. maargoed ik hoop dat hier begrip voor is.

Me Moeder?
Me Opa?
En dat voor een student op kamers?

Alle begrip (tu)

Als je een keer tijd hebt zou ik het leuk vinden om foto’s te zien, inclusief verhaal van je opa.

Het zou natuurlijk allemaal best waar kunnen zijn.

gr. Roel

Vind het inderdaad een beetje een bizar verhaal… natuurlijk zou het waar kunnen zij maar mij ontgaat de logica in het verhaal een beetje…

Je spreekt je opa en familie heel weinig, maar je krijgt wel een horloge van ± 8000,- , je vraagt je af of die echt is terwijl alles van schaap citroen erbij zit, snap sowieso niet als je 1 jaar wacht op zo een klok hoezo je hem opeens weggeeft, je kan geen foto’s maken komop… iedereen heeft tegenwoordig wel een mobiel/camera of iemand in de buurt waarmee het kan.

Maargoed, als het een echte is ben ik heel blij voor je! Ik zou in ieder geval niet kunnen wachten om het horloge om te doen dus morgen maar snel naar de juwelier en een paar plaatjes schieten met natuurlijk een wrist shot :wink:

vreemd verhaal. meer zeg ik er niet over>X

Ik ga deze post in ieder geval goed in de gaten houden!

Gepost door: Ricardinho4 (IP gelogd)
Datum: 21 juni 2010, 18:37
Ik heb er es goed naar gekeken, volgens mij is hij echt. Morgen even naar de dealer van Rolex en laten checken, maar opa heeft hem gekocht met bon van schaap en netjes een doos en alles erop en eraan. Als je real pics vergelijkt met deze. Klopt et. Maar moet toch even de band goed laten stellen dus ga ik ff langs

Datum: 21 juni 2010, 21:48
Klopt, maar zoals ik zei. Moet ik de band nog ff laten verstellen.

Datum: 21 juni 2010, 21:51
haha ja heel onverwachts, kijk je checkt em toch even. gewoon omdat ik dat leuk vind. echter begreep ik van opa ook niet of hij em al besteld had of iets dergelijks(wachtlijst). echter komt er ooit in de toekomst nog een sub.
trouwens weten jullie hoeveel een sub date ss black nieuw kost?