Rolex Submariner

Beste forumleden,

Kan iemand mij vertellen waar ik een overzicht van alle Rolex Submariner modellen kan krijgen?

Alvast bedankt.
Patrick

Leuke configurator…

bedankt ga ik is even naar kijken.

Maar is er ook nog een site waar je alle types in 1 overzicht kan vinden dat iemand weet ?

Kijk hier heb je de Rolex prijslijst met alle submariners

Ah alvast enorm bedankt ,zou je dit van alle jaartallen kunnen vinden of is dat echt teveel misschien ?

Oeff dat weet ik zo niet. Dit zijn de lopende modellen nog leverbaar. Ik begrijp dat je een vintage model zoekt?

Hierbij wat linkjes met wat overzicht.

http://www.fratellowatches.com/rolex-submariner-history/

google is your friend :wink:

And so are you… :smiley:

Op zoek naar specifiek jaartal? 1973 misschien? 5512/5513/1680. Zeg 8k/12k/12k :sunglasses:

Nee ben niet opzoek naar een vintage model , maar vind het leuk om te kijken welke modellen er in al die jaren zijn uitgekomen…zeg maar de bloedlijn van de Submariner

Op YouTube staat ook een aardig filmpje over de Sub, met op het laatst een overzicht van alle modellen met jaartal.
Filmpje is van Gentleman Of Leisure Channel, en heet “The Rolex Submariner - A Brief History, Guide & Reviw”.

Ja dat is idd wat ik zocht…hartelijk dank en dat ga ik eens uit mijn hoofd leren…handig voor als ik er 1 wil kopen…ooit :confounded: