Rolex Submarinier

Hallo,

Ik heb een Rolex Submarinier gekocht. Kunnen jullie mij vertellen waaraan ik het verschil kan zien of deze echt of immitatie is. En als het immitatie is , hoeveel is het dan waard.?

Ik heb er niet zo veel verstand van , maar ik weet dat het een automaat is en dat hij op lichaamsbeweging werkt. De band is met schroefjes in plaats van pinnetjes. En het horloge tikt per halve seconde.

Hieronder heb ik een aantal foto`s getracht te maken , maar ik heb er het juiste fototoestel niet voor dus ze zijn niet optimaal.

Wat ik wel supermooi vind zijn de details , op de glasplaat is onderaan bij de zes een heel piepklein rolex kroontje in het glas . Bovendien heeft het horloge een schroefas, dus als je de tijd of datum wil stellen moet je eerst de stelschroef uitdraaien.

Genoeg over mij , ik ben benieuwd wat jullie erover weten te zeggen .

In afwachting verblijf ik

Sharky

Sorry, maar ik zie geen foto’s…

immitatie is niks waard , je kunt langs een juwelier gaan … maar waarschijnlijk zegt de aanschafprijs voldoende… :wink:

Eerst kopen en dan afvragen of het echt of nep is lijkt mij de verkeerde volgorde.

Kan de foto’s niet zien…

Maar je hoeft ze niet te uploaden hoor. Aan het verhaal te horen heb je jammer geneog een nepper gekocht.

Als je even laat weten of je er 135 of pakweg 3000 Euro voor hebt betaald dan weten we al meer.

hans

Als het een submarinier is (met ie dus…), is het toch wel een nepper, hoor…:sunglasses:

En hij tikt ook nog…:frowning: