Een platinum GMT met roze/geel bezelinlay
Lastiger te âdecoderenâ dan eerdere filmpjes. Een slankere Sub lijkt me wel wat. Of een iets kleinere Explorer I. Nieuwe kasten dus.
Kan iemand hier gewoon zijn ogen open doen en kijken? Ik zie hier geen opgelegde markers, of mankeert er iets aan mijn ogen en moet ik bij een brillenboer langs? Dus een model zonder opgelegde markers dus.
Hmmm, wat kan dat nou zijn?
Wat bedoel je eigenlijk. Er zitten toch indexen op die opgelegd zijn?
Yacht-master
Yachtmaster staal, ceramic inlay op oysterflex. Zie onderzijde lug.
Een paar dagen voor de introductie 2 seconden een fragment laten zien van een nieuw product om alle liefhebbers aan het speculeren te krijgen en om daarna het resultaat te presenteren en dit dan vervolgens een jaar later mondjesmaat uit te leveren aan een paar dealers die je steeds nee verkopen. Zoietsâ:worried:?
Duidelijk opgelegde markers te zien
Ik denk dat je gelijk hebtâŠ
Een nieuwe zaklamp?
Nieuwe Dweller in 39mm, klaar.
Never gonna happen!
Ik gok toch op een 126610 Submariner date. Ze hinten ook naar smallere lugs in de teaser
Dat gaat hem worden. Bam.
De rest gaat straks in de uitverkoop.
Zou wel wennen zijn de sub in de kast van een yachtmaster. Alleen de gedachten de gepolijste lugs al op een toolwatchâŠ
Ja, daar heb je een punt. Wellicht dan toch geen Sub; althans niet in de teaser. Uiteraard wel volgende week op de show. Ze kunnen het nl bijna niet maken om de 3235 niet te monteren.
Nee dat gaat niet gebeuren hoor.
Perfecte marketingâŠ!