Rolex teaser Basel 2019

Wat denk jij?

4 likes

Het schijnt dat Rolex stiekem met een model komt waar een wachtlijst korter dan 6 maanden voor bestaat…:wink:

11 likes

:joy::joy::joy: geweldig

2 likes

Meer van hetzelfde, vrees ik… :slight_smile: ben meer benieuwd waar het zusje Tudor mee komt eerlijk gezegd. Maar een mooie Rolex is natuurlijk nooit gek. :sunglasses:

7 likes

Gezien op IG van AVW:

4 likes

o ja inderdaad, hier wat duidelijker : rolex-58

3 likes

Ik moest even denken aan de Tudor BB58 en fantaseerde vrijelijk los over een 38mm sub.

Een illusie.

7 likes

Gewoon precies hetzelfde horloge wat ze nu ook al hebben maar dan met een ander kleurtje bezel en/of GMT wijzer. Dat is vernieuwing in de ogen van Rolex :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

ik kan hier echt helemaal niks van maken. Vorige jaren waren de teasers duidelijker (de GMT en de Daytona).

1 like

Poeh, helemaal niks met dit filmpje. :confused:

Dit zou wel vet zijn! :ok_hand:t2:

1 like

Dit kan nagenoeg bijna elk sportmodel zijn :crazy_face: ik gok op een sub in kleinere variant of nieuwe explorer ii ?
Spanneeeeeeend :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vanwege de hoogglans gepoliste kast en lugs, wellicht een witgouden yachtmaster. Of toch misschien een nieuwe TOG met de plaat van een sportmodel.

1 like

Of gewoon een updated milgauss !! Ik denk dat deze nog meest kans uitmaakt :slight_smile:

1 like

Niet het exemplaar in de trailer, deze heeft een datum :wink:

3 likes

Als de lugs van het 2e deel van het filmpje en de wijzerplaat van het eerste deel bij elkaar horen zou dat betekenen dat de milgauss een nieuwe kast heeft gekregen. Die lug ziet er namelijk heel anders uit dan de huidige milgauss. De enige waarvan ik weet dat de lugs er zo uitzien is de yachtmaster.

2 likes

Milgauss is het in elk geval niet, er staat een D van date…
dus…ik vermoed een nieuwe sub date.

beers

1 like

In elk geval geen GMT, ik zie maar 3 wijzers op de hand stack

2 likes

Ik gok een SUB. Maar dat is ook omdat er van de GMT en de YM al wat recenter nieuwe varianten van uitgebracht zijn. Laatste variant van de SUB was??

1 like

Iedereen teleurgesteld :joy:
Tudor krijgt een nieuwe Sub. Rolex niet :v:

6 likes

Het zou inderdaad wel eens leuk zijn als Rolex met een heel nieuw model zou komen. Met ook duidelijk een eigen stijl. Daar lijkt het echter niet op.

Ben wel benieuwd.

1 like